LCD בעיה בהפעלת סרטי תלת מיימד

  • פותח הנושא פותח הנושא lolian
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

lolian

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום יש לי בעיה בהפעלת סרטי תלת מיימד מסוג SBS ו ou , כאשר אני מפעיל את הסרטים בטלוויזיה דרך ארד דיסק נייד בחיבור USB הסרט פועל מצויין ,אך כאשר אני מחבר מחשב נייד דרך חיבור HDMI הסרט לא פועל טוב.
רק כדי להבהיר כמה דברים, בשני הדרכים אני מכוון את הטלווייה להגדרות המתאימות לסרט התלת מיימד, תודה לעוזרים.
 

מה קורה בעת חיבור מחשב נייד?
 
הבעיה היא כזאת, אני מפעיל את הסרט, מכוון את הטלוויזיה לסוג הסרט המתאים, שם את המשקפי תלת מיימד ולא רואה את הסרט כמו שצריך,
גם בלי לשים את המשקפים אפשר לראות המראש שזה לא בסדר, כאילו המסכים לא יושבים טוב אחד על השני,
לדוגמא אם הסרט הוא OU אז אחרי שאני מכוון את ההגדרות של הסרט דרך הטלוויזיה המסכים לא יושבים טוב אחד של השני,בקצוות למעלה ולמעטה
המסכים לא חופפים כזה.... אני מקווה שהצלחתי להסביר כמו שצריך :)
 
תוודא שמוגדרת רזולוציית 1920x1080 במחשב הנייד, יש גם הגדרות OVERSCAN בדרייברים של כרטיס המסך שמשפיעים על העניין.
 

קודם כל תודה רבה על העזרה, הרזולוצייה מוגדרת על 1920x1080 ,ואני לא מוצא את האפשרות של OVERSCAN בדרייברים של הכרטיס מסך,מחקתי את הדרייברים והתקנתי מחדש עדין שום דבר לא השתנה....
דר"כ הכרטיס מסך שלי הוא-ATI Mobility Radeon HD 4500 Series
 
לדעתי אין לך גרסת HDMI בנייד שתומכת בהעברה של תלת מימד
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור