שלום חברים,
יש לי טלויזיה סמסונג LED מדגם 6200.
בחיבור מקור דרך כניסות HDMI מסיבה לא ברורה, הטלויזיה לא מוציאה סאונד דרך היציאה האופטית ב 5.1. כלומר, כאשר אני מחבר מקור ב HDMI ומאזין דרך רסיבר הקולנוע (שמחובר לטלויזיה) אני מקבל אות של שני ערוצים בלבד.
ברור שבמקרים שלמקור ישנה יציאת סאונד נוספת (כמו DVD) ניתן לחברו ישירות לרסיבר וכך להמנע ממגבלה זו. הבעיה המרכזית שלי היא בחיבור מצלמת וידאו. המצלמה שברשותי (PANASONIC TM900) מקליטה סאונד ב 5.1 אולם מוציאה אותו רק דרך ה HDMI.
אשמח לקבל רעיונות או פתרונות אין להעביר את הסאונד ב 5.1 ישירות מהמצלמה לטלויזיה.
ברור לי שניתן להעביר את קבצי התמונה דרך חיבורי ה USB ואז כן לקבל את כל ערוצי הסאונד, אבל זו פשרה שאני מאוד לא אוהב (קבצים מאוד כבדים אשר דורשים הרבה מקום והרבה זמן העברה..)
תודה מראש לכל העונים
יש לי טלויזיה סמסונג LED מדגם 6200.
בחיבור מקור דרך כניסות HDMI מסיבה לא ברורה, הטלויזיה לא מוציאה סאונד דרך היציאה האופטית ב 5.1. כלומר, כאשר אני מחבר מקור ב HDMI ומאזין דרך רסיבר הקולנוע (שמחובר לטלויזיה) אני מקבל אות של שני ערוצים בלבד.
ברור שבמקרים שלמקור ישנה יציאת סאונד נוספת (כמו DVD) ניתן לחברו ישירות לרסיבר וכך להמנע ממגבלה זו. הבעיה המרכזית שלי היא בחיבור מצלמת וידאו. המצלמה שברשותי (PANASONIC TM900) מקליטה סאונד ב 5.1 אולם מוציאה אותו רק דרך ה HDMI.
אשמח לקבל רעיונות או פתרונות אין להעביר את הסאונד ב 5.1 ישירות מהמצלמה לטלויזיה.
ברור לי שניתן להעביר את קבצי התמונה דרך חיבורי ה USB ואז כן לקבל את כל ערוצי הסאונד, אבל זו פשרה שאני מאוד לא אוהב (קבצים מאוד כבדים אשר דורשים הרבה מקום והרבה זמן העברה..)
תודה מראש לכל העונים