בעיה אנטי אודיופילית

  • פותח הנושא פותח הנושא Croc
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Croc

חבר משקיען
הודעות
660
מעורבות
160
נקודות
43
בשנה אחרונה סבלתי מבעיות שרוב אודיופילים לא מכירים - יותר מדיי מדיה חדשה שכבר לא היה מקום באורניות ולכן התפזרה בכל החדר.
כל פיסת רצפה פנויה ליד הקיר תפוסה ע"י תקליטים.
קצב הצטיידות הרבה יותר גבוה מקצב האזנה...

אבל הינה אתמול מצאתי פתרון להגדלת קיבולת איחסון.

IMG_9961.jpg


מה שנקרה I CAN'T WAIT לאסוף את הכל ולשים שם....

עכשיו אנשי דיגיטאל יגיד מי צריך תקליטים.
ואנשי סטרימינג יגידו מי צריך מדיה פיזית.

:D:D:D
 

נראה שאתה הולך להיות סניף של ’חור בשחור’ ;)
 
אתה לא לבד. הרבה פחות תקליטים אבל גם אני מצטייד במרץ ולפני שבועיים עשיתי פחות או יותר אותו דבר (רהיט אחד על גבי שני). אנחנו מתכננים הרחבה בבית שתיתן לי חדר האזנה ומשרד יותר גדולים ואז אחפש ריהוט יותר אסטטי.

יחי המדיה הפיזית!!! :D
 
God bless IKEA :)
תתחדש
 

אחת הסיבות העיקריות של ההמנעות שלי מפטיפון זה האחסון... גם עם הדיסקים שלי מצאתי "כאילו" פיתרון- קונה מעט אבל כאלה שאני שומע תדיר ולא נמאס לי מהם.
מוזיקה אגבית אפשר לשמוע ביוטיוב באוזניות וברדיו... אחלה בעיה ושתמשיך להנות ולשגשג פיזית!!
 
NO PASARAN! :)
אנחנו מחזיקי מדיה איתך:)
 
אם חשבנו שתקליטים תופסים הרבה מקום - חכו שתראו כמה מקום תופסים סלילים עם טייפ o_O
אתמול אספתי מהרצפה את רוב הדיסקים שהיו שם (אני עם 90% SACD) והכנסתי לארונית עם קצת מיון וסדר - כמה כפולים גיליתי לא להאמין.....
וחדשה יותר טובה כמה סקאדים גיליתי שיש לי שלא ידעתי בכלל שיש לי אותם LOL חחחחחחחחחחחחח
על הדרך מצאתי 2 דיסקים שכבר שנים לא הצלחתי לאתר והתגעגעתי אליהם.
כאמור - צרות לא טיפוסיות לאודיאופיל. בטח לא לאודיופיל בעת מודרנית דיגיטאלית...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור