בנושא חיבור טלויזיה וכמה שאלות

  • פותח הנושא פותח הנושא guy2233
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

guy2233

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
בקרוב סוף סוף אני קונה את ה 37c3000 של טושיבה וps3

עכשיו הטלויזיה הנ"ל תומכת ב 1080p ו ב 720p וב 1080i ובשאר האותות
עכשיו הרזולוציה היא 1366x768
זאת אומרת שהps3 יוכל לשדר ב 1080p ??

עוד דבר האם יש הבדל משמעותי בין 1080p ל 720p?

הטלויזיה תומכת בפורמט החדש של ה hdmi כלומר hdmi1.3
מישהוא מכיר אולי איזה כבל hdmi 1.3 טוב לא ממש טוב בסבבית ה 300 שקל פחות או יותר??

והאם זה באמת מצדיק לקנות קבל hdmi 1.3 או שאני יכול להסתפק ב hdmi 1.2

אה ושחכתי להגיד הps3 ו הטלויזיה תומכים ב hdmi 1.3
 

הרזולוציה הטבעית של המסך הזה היא 720p, מה שאומר שאם תשדר לה 1080p, היא תקבל את האות ותוריד אותו לרמת 720p.

יש הבדל בין 720p לבין 1080p, אבל במסך בגודל שלך זה לא הבדל של שמיים וארץ, ממילא זה לא רלוונטי למסך הזה.

במקרה שלך, תוכל בהחלט להסתפק בכבל Hdmi 1.2
 
ליאור אולי תוכל להמליץ לי על כבל טוב שיספק אותי כבל שיעלה בסבביות ה 300 ככה
קבל hdmi 1.2 כמובן
 
לדעתי כל כבל בסביבת המחיר הזאת יעשה את העבודה
 

ליאור עזרת לי מאוד אבל בגלל שאני לא מבין כל כך בכבלים אולי יש לך חברה מועדפת ??
או קישור לחנות שמוכרת כבל hdmi 1.2
 
חנויות באיזה איזור בארץ ?
 
באיזור המרכז
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור