בנוגע לטושיבה A3000 או C3000

  • פותח הנושא פותח הנושא sprunknwn
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sprunknwn

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
0
איזה מהן עדיפה? A3000 מיובאת ע"י ניופאן וה C3000 צריך להביא מיבואן אחר, מבחינת איכות איזו עדיפה?
 

אלו סדרות שמיוצרות במפעלים שונים.
 
לא מדויק. רק דגם ה32 של הc מיובא על ידי מישהו אחר (והבנתי שגם זה רק זמני).

באופן כללי סדרת הc טובה יותר וזכתה גם לביקורות לא רעות (תנסה לגגל את זה)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור