בלהיטותי לצפות בחומרי HD, רכשתי צורב DVD - קורא BLU RAY

  • פותח הנושא פותח הנושא zvib4
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zvib4

חבר אתר
הודעות
31
מעורבות
0
נקודות
0
מתוצרת lg ggc-h20l.
שכאתי בשמחה (תמורת סכום פעוט) דיסק בלו-ריי בספריית וידאו, התקנתי את הכונן במחשב, חיברתי את הטעון חיבור, הכנסתי הדיסק למגירתו, הפעלתי ו...נאדא, שום כלום - הכונן איננו מזהה את הדיסק (דרך אגב, דיסק dvd לעומת זאת, הוא קרא וניגן בכיף).
האם החסרתי משהו? האם פספסתי משהו?
הושיעו נא!
 

אתה צריך גם תוכנת ניגון מתאימה ואולי גם לעדכן את ה- WINDOWS
 
מז'תומרת?

לשון אחר, איזו תוכנת ניגון, ואיזה עדכון בווינדוס?
תודה.
 
אתה צריך תוכנה כמו PowerDVD (בגרסאות חדשות).
 

תודה רבה.

כתבת גם: "אתה צריך גם תוכנת ניגון מתאימה ואולי גם לעדכן את ה-windows".
למה כוונתך בסיפה של המשפט? לאיזה עדכון?
תודה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור