פלזמה ביקוש גדול לפלזמה E450 לעומת E490 של סמסונג שההבדל ביניהן במחיר זניח מאוד

  • פותח הנושא פותח הנושא asafbh
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

asafbh

חבר אתר
הודעות
38
מעורבות
0
נקודות
6
ההבדל בין הדגמים הוא 200 ש"ח ועדיין יש ביקוש גדול יותר ל- E450
את זה אני מסיק מביקורות שיש יותר תגובות והמלצות על E450 בארץ ובעולם.
ל-E490 יש הרבה פחות המלצות וביקורות...(שהיא באה עם תלת מימד,הכנה לאלחוטי ועוד קצת תוספות)
האם אני מפספס משהו?אולי האיכות תמונה ב- E450 יותר טובה?
 

מה הפרש המחיר בין הדגמים בחו"ל?
 
בבחינה מהירה בין אתרים-ההשוואה היא

£319.98 לעומת £425.74 - הפרש של בערך 100£ ויש כאלה אתרים שההפרש טיפה פחות

באתרים שמוכרים בדולרים זה היה בערך 100-120 דולר
 
נערך לאחרונה ב:
כנראה שזה הפרש משמעותי עבור הלקוחות בחו"ל ולכן המסך הזול הינו פופולרי יותר.
ממה שידוע לי, איכות התמונה אמורה להיות זהה בשני הדגמים.
 

זה מוזר כי בתצוגות מראים רק את E450
אם ההפרש קטן וה- E490 יותר יפה קצת אז למה לא להראות אותה?
באופן הגיוני אני מעריך שככל שהסדרה עולה הדגם אמור להיות כביכול יותר טוב אז לא הגיוני בכלל שהאיכות תמונה ב- E490 תהיה פחות טובה .לכל הפחות אותו דבר כמו E450
אני משער...
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור