ביקור אצל itay123

  • פותח הנושא פותח הנושא yeuda27
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yeuda27

חבר משקיען
הודעות
565
מעורבות
394
נקודות
63
ערב טוב לכולם.
אז היום בשעות הבוקר קיבלתי טלפון מאיתי. יש שעתיים פנויות בא לך לקפוץ??
לא היו לי תוכניות ותוך 40 דקות התייצבתי.
לא אפרט יותר מדיי על כל רכיב ורכיב במערכת- אם איתי מעוניין הוא יספר.
מה שכן..ספגתי חווית שמע אמיתית ומיוחדת. הרבה זמן לא שמעתי רמקולים של וילסון וכאן עם ה-MAXX2 לא יכלתי לבקש יותר.
הרבה זמן לא שמעתי באס כזה מרשים- מלא בנפח,מלא בדיוק- פשוט חודר לתוך העצמות במובן הטוב.
הרמקולים נעלמים בצורה אבסולוטית,הסאונד מלא ועמוק. הבמה נפלאה. מדובר ברמקולים בגובה 1.68 שעוטפים כל פינה ופינה בחלל. לאיתי יש ציוד מהשורה הראשונה. אודיופיל אמיתי ואובססיבי לכל פרט.
בחלק מסויים מצאתי את עצמי נזכר במערכת שלי. כל מיני צלילים שהזכירו לי את הבית. המערכת הזאת מאוד דינמית ועוטפת.
אני יכול לציין שביקשתי את הביצוע של לה טריו ג'ובראן לשיר DOUJA וזו הייתה אולי התוצאה הטובה ביותר ששמעתי ספיציפת לקטע הזה.

תודה רבה לאיתי על ההזמנה והאירוח. אתה אודיופיל אמיתי שלא יודע מתי לעצור וכל הזמן שואף להתקדם. מאחל לך עוד אינספור שנים של שמע וחוויה אודיופילית.
 

נערך לאחרונה ב:
ברכות!
וטוב שאין סוף לתענוג :)
 
איזה יופי! כיף לקרוא.
כל הכבוד לאיתי שהעמיד בסבלנות וברצינות סטאפ משובח(ורד)
 
איתיי אלוף!
 

בחור טוב
עם אוזן טובה.
מכוון גבוה,והתוצאה כנראה בהתאם.
מצפה לשמוע בקרוב.
 
יהודה היקר, שמחתי לארח אותך.
תודה לך על המילים החמות.
 

היי,

שמח בשמחתו של איתי שיש לו כזאת מערכת אודיו מצוינת.
מה עם תמונות והסברים על שאר המערכת?
 
נהנתי מאוד ליקרוא על הביקור שלך אצל איתיי:בעד:
איתיי אם אתה רואה את זה ורוצה לשתף אותנו
איזה סטאפ יש לך אני אשמח :בעד:
 

היי
השם שלי איתי (ללא דאבל י' בסוף).

תודה על המילים החמות.(ורד)

המערכת שלי עדיין בבנייה, כאשר ישנם כמה דברים שאני עדיין בודק ובוחן אצלי...
מבטיח לשתף כאשר המערכת תושלם בהחלט.
 
איתי מלך. משוגע אמיתי!

תודה על השיתוף.
 

תושלם? על מי אתה עובד?
 
היי
השם שלי איתי (ללא דאבל י' בסוף).

תודה על המילים החמות.(ורד)

המערכת שלי עדיין בבנייה, כאשר ישנם כמה דברים שאני עדיין בודק ובוחן אצלי...
מבטיח לשתף כאשר המערכת תושלם בהחלט.
המערכת עדיין בבניה ...... :D הגעת לקומה שנייה מתוך 100 :בכי:
ללא ספק אחת המערכות הטובות בפורום אני עדיין חייב לך ביקור :שתוי:
 
קטעים איתכם....
כולם מדברים על מערכת מדהימה, פותח הפוסט מסביר עד כמה התלהב בלי לפרט ממה....לבעל המערכת לא מתחשק לספר במה מדובר, ולנו, פשוטי העם ועלובי החיים, אין מושג במה מדובר.

אז יאללה, גם אני אצטרף לחגיגה:
מלך אתה איתי ( עם יוד אחת כמובן). אלוף!! מערכת חלום! תמשיך כך, למרות שכבר לא ברור מה עוד ניתן לשפר בשלמות הזאת. אבל אתה לא נח, ממשיך לבחון ולהשקיע, כי אצלך שלמות היא רק בסיס לשיפורים.
:אצבע מורמת :שתוי:
 

היי

המערכת/setup
Reconstructed בעקבות הגעת הרמקולים הקדמיים, ה MAXX-2 של Wilson Audio.
לאחר כיוונן יסודי של מיקומם הפיזי בחלל (תפוקת האימפקט הטובה ביותר של הבאס) ובנוסף כיוונן המוניטור לפי ear hight ו ear distance מהרמקול, נבחר המיקום והכיוון שנתנו לרמקול דיי מהר להתבטאות מדהים בחלל.
יחד עם זאת דיי מהר התברר לי שה setup שהיה לי, משהו ב-שידוך צלצל פחות טוב ב overall,
ניסיתי לבודד מהלכים, בסופו של יום החלטתי להתחיל הכל מחדש...פשוט מכרתי הכל והתחלתי לבנות את המערכת "מאחורי" הרמקולים הראשיים, ניסיתי לא מעט הגברות עם תקציב של 25,000$ ואף צפונה (אם יצדיק) עבור אלקטרוניקת ההגברה, לאחר 4 חודשים בערך של ציוד שלקחתי לבדיקה וסבב קצר אצל כמה חברים עם אלקטרוניקה שעניינה אותי, הופתעתי *מאוד* מה N51 המשולב הבכיר של MBL, מהדרייב + אימפקט + מהירות וגודל הבמה שהוא יודע לייצר ב"כלום" מאמץ, גוון שהיה לטעמי ויתרון אדיר של "קופסא" אחת ולא 2 או 4, לאחר לפחות 7 הגברות ושילובים שבדקתי אצלי, וייעוץ עם כמה אנשים שנתרמו לעזרה והבנה של דברים מסוימים לגבי ואצלי בחלל, החלטתי להתקשר לאיש שאני מאוד מכבד ומסמפט אדון רן שביט...ולבסוף הזמנתי את ה N51.
השלב הבא היה המקור/ממיר
הממיר שנבחר היה MSB the Analog Dac + MSB power base...לאחרונה שדרגתי את הכרטיסים, ואני ממתין ל Renderer 2.
!!"הממיר" הזה גמר אותי, נקודה!!

נוספו זוג סטנדים ייעודיים של Solid-tech Rack of Silence ונוספו שיכוכים ומדפים ייעודיים.

כבלי הרמקולים שודרגו,
בבדיקה כרגע
כבלים (XLR/RCA/COAX) מייבוא פרטי של חבר שאני בודק ובוחן.
ובהמשך טיפול חשמל (מטורף שאני זומם עליו).

על כן המערכת עדיין לא סגורה בכל פניותיה
למרות התוצאה האמת מיוחדת שאני מקבל אצלי, שילוב נכון לטעמי של כל הרכיבים, ורמקולים פשוט פנומנאליים שהם לב המערכת והיכולת להוציא לפועל כל דבר שעומד מאחוריהם.

תודה רבה
על המילים החמות של כולם(ורד)
 
נערך לאחרונה ב:
יהודה, כיף לקרוא על החוויות שלך אצל החברים.
רמקול גבוה יכול לייצר חוויה מטמטמת בתנאים אופטימליים, הווי לסונים של איתי הם חיה נדירה ממה שלרוב ניתן למצוא אצל החברים.
מקווה שאיתי הציג בפניך גם מיכולות סט הק״ב שברשותו.

איתי יקירי, המשך להתעדכן, לעדכן ולהנות מהסט שהרמת :שתוי:
 
יהודה אודיופיל עם אוזן טובה
ואיתי ותיק בתחום עם מערכת על .
כיף לקרוא
 

איתי חבר ותיק מהפורום,שאינו נח לרגע.
מאמין שנשמע נפלא :בעד:
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור