ביקור אצל בנצי "פורש "

  • פותח הנושא פותח הנושא שניצל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,753
מעורבות
1,975
נקודות
113
כך הוא מכונה אצלי בנייד , ביקרתי אצלו בשבת , הבן אדם מייצר ציוד לראיית לילה לצבאות העולם , אבל בתחומנו מיצר ריבונים ופטפונים , מעולם לא נתקלתי בכשרון שכזה , הריבונים שלו בלי קרוס שברו אותי מבחינת החלקות והדינמיקה , פשוט מטורף , עובר בקלות מוצרים סופררררר נחשבים בתחום הריבונים , מציע לכם ללכת לשמוע , לא יודע , אולי אבקש ממנו לעשות לי אחד גדול ?
 

נשמע ממש מעניין,

תוכל לשתף תמונות ומידע על הפטיפונים שהוא בנה?
 
לא צילמתי , הבן אדם מוכשר רצח
 
 

יפה בנצי!
 
מרשים בנצי, כיף לראות חובבים הלוקחים את הדברים צעד קדימה לתחום ה DIY.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור