ביקורת על מסך פיוניר ועל חנות dvdcenter

  • פותח הנושא פותח הנושא ליאור_ק
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מצב
הנושא נעול.

ליאור_ק

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

התעניינתי במסך הבא: PDP-6020FD

הוא נראה איכותי מאוד...
המחיר ב dvdcenter בין הנמוכים אם לא הנמוך ביותר של המוצר הזה. 38200 ש"ח

יש ביקורות על המסך?
בימים הקרובים אני אסע לראות אותו בתצוגה
 

נערך לאחרונה ב:
קניתי אצלם את ה 5020 לפני כשלושה שבועות

החברה שם על הכיפאק,
המסך...חוויה לא מהעולם הזה!
(והוא עלה לי הרבה פחות מהדגם האירופאי)
 
מסך PIONEER PDP-6020

היי,
אני רכשתי את המסך הזה השבוע מDVDCENTER
אין ספק שהוא המסך הטוב ביותר שראיתי.
אני לא יודע למה ציינת מחיר של 38000 ש"ח
כאשר בפרסום שלהם ב DTOWN הוא מפורסם ב 32900
רכשתי אותו במחיר הזה וקיבלתי גם מתנה DVD 400 של פיוניר
+ כבלים איכותיים בשווי מאות שקלים.
יש לציין שבאותו יום שהזמנתי קיבלתי אותו כבר בערב מותקן בבית
( אני בהתלהבות על הבוקר )
 
בטח שקיבלת מתנה בשווי 1000 ש''ח קנית מוצר ב38000 אם הייתי קונה מחשב נייד במחיר של 12000 ולא הייתי מקבל לפחות תיק למחשב הנייד הייתי תובע את החברה
 

לא ייאמן איך פתאום צצים להם כפטריות אחרי הגשם,אנשים שבהודעה הראשונה ממליצים על היבואן הנ"ל.
 
לא ייאמן איך פתאום צצים להם כפטריות אחרי הגשם,אנשים שבהודעה הראשונה ממליצים על היבואן הנ"ל.

למה קשה לך להאמין?

זה פיוניר חבוב. זה לא רק החנות...
ואם על הדרך קיבלנו יחס טוב
למה לא לפרגן???

כמה נותני שרות נורמליים אתה מכיר במדינה המדהימה שלנו?
כמה פעמים נאלצת לרוץ אחרי סוחרים רמאים שאחרי הכסף לא הכירו אותך?

לא אפסיק לפרגן. נקודה. כי זכיתי לתמורה.
מקווה רק שלא אתבדה בהמשך.


בן אדם שאל קיבל תשובה.
 
חבוב,את השטיקים האלה תמכור למישהו אחר

תתחדש ותהנה
 

חברים, נא לחזור לסדר ולהרגע.
שנה טובה.
 
מעניין מה הסיפור שלך
בכל ההתכתבות הזו.....

שמע,מה שבטוח הוא שאני לא חשוד כמישהו עם אינטרס זר

לא כולם עיוורים,וטומנים את ראשם בחול כמו בת יענה
 

צר לי ליאור

אין לי שום אינטרסים
פשוט הרגשה נפלאה מרכישה מוצלחת ביותר

ופתאום נופלת "ההפצצה" הזו....

שנה טובה, ושהיה לך בהצלחה באתר הזה.
לא אפריע יותר.
 
מה שמעניין שכל החשדנים למינהם הם חברים גם בפורום אחר.

אותו פורום שלא אזכיר את שמו מנסה בדרכים שונות למנוע פרסום ותחרות בשווקים.
הוא נתמך ע"י היבואנים ושתולים רבים שמה שמעניין אותם זה רק השלילי ,אז אם
מפרגנים לחנות יבואן שקורעת את הלקוח לגזרים , אז זה בסדר...
אבל חנות שמוכרת במחירים נוחים אז זה חשוד...

רוב המבקרם המהוללים בפורום הזה יש להם מסכי LCD 32 בסלון.
הם מעולם לא ייבאו או בדקו לעומק מסכים לפני מתן ביקורת.

אבל להשמיץ מבלי להכיר את החנות זה בסדר, כי החנות מוכרת יבוא מקבילי...
 
על מנת שלא להפוך את השרשור למכות והתנגחויות הוא ננעל.
תודה.
 

מצב
הנושא נעול.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור