O Omeckron חבר אתר הודעות 27 מעורבות 6 נקודות 3 8/6/17 #1 היי, צפיה בסרטים/סדרות בנטפליקס עם Dolby vision פוגעת בצבעים בצורה ככ חמורה שזה בלתי נסבל להסתכל על זה. האים יש דרך לבטל? חיפשתי באינטרנט ולא הצלחתי למצוא. תודה!
היי, צפיה בסרטים/סדרות בנטפליקס עם Dolby vision פוגעת בצבעים בצורה ככ חמורה שזה בלתי נסבל להסתכל על זה. האים יש דרך לבטל? חיפשתי באינטרנט ולא הצלחתי למצוא. תודה!
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 9/6/17 #2 כשאתה צופה בתוכן כזה ונכנס תוך כדי לתפריט תמונה, אי אפשר לעבור למצב תמונה אחר?
O Omeckron חבר אתר הודעות 27 מעורבות 6 נקודות 3 10/6/17 #3 לא ): הוא גם משנה את מצבי הצפיה. משאיר רק מצב כהה או בהיר.