T tood חבר אתר הודעות 23 מעורבות 0 נקודות 0 28/10/11 #1 בוקר טוב, server no found ,מופיע עם הפעלת המדיה סנטר בוינדוס 7 ,לא כל הזמן לפעמים יש התחברות ולפעמים לא. אני מחובר באמצעות כבל רשת מהראוטר של בזק. האם זו תקלה בטלויזיה או בעיה אחרת תודה
בוקר טוב, server no found ,מופיע עם הפעלת המדיה סנטר בוינדוס 7 ,לא כל הזמן לפעמים יש התחברות ולפעמים לא. אני מחובר באמצעות כבל רשת מהראוטר של בזק. האם זו תקלה בטלויזיה או בעיה אחרת תודה