בחירת LCD 42" בין LG פיליפס וסמסונג

  • פותח הנושא פותח הנושא royman
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

royman

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
היי,
אני מתלבט בין הסקרלט (כן עדין אפשר למצוא אותה מיבואן רשמי...) לבין 34LG ו450 של סמסנונג.

הראשונה היא אכן FULL HD (ויקרה יותר) אבל בוא נתעלם מכך לרגע היות ורוב הסרטים שאראה הם DIVX.

מה המלצתכם?
מה כדאית לחיבור המסך למחשב מכולן?
מה לגבי שאר פרמטרים?

אני מעוניין בחיבור USB מהצד לסרטים.
האם יש מסך שמאפשר צפייה ב FULL HD דרך ה- USB או שזה רק DIVX?

כמה חשיבות יש לחיבור SCART בחיבור למחשב או ממיר?

אשמח לקבל תשובה מהירה...
תודה
רועי
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור