בחירת 37" למרחק 3 מ'

  • פותח הנושא פותח הנושא sonic1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sonic1

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לחברי הפורום,

אני מעונין לרכוש LCD בגודל 37" במרחק צפייה של 3.2 מ'.
אני יודע שיש פה המלצות ליותר גדול וכו' אך אני בכל זאת מעוניין בגודל הנ"ל בגלל מגבלות נוספות. השימושים יהיו בעיקר טלויזיה SD ו-DVD עם יציאת HDMI ומחשב נייד. בעתיד ייתכן שדרוג לשידורי HD עם המחשב.
התקציב המקסימאלי הוא בסביבות 5000 (כמובן אשמח לשלם פחות).

האם יהיה הבדל לדעתכם בין HDR ל-FHD לשימושים אלה? איזה דגמים מומלצים?
בחנתי קצת את הסוני (S5500) ואת ה-LG ScarletY10 אך מצד שני ראיתי גם פנסוניק HDR נחמדה (THL37X10).

תודה מראש,
חיים
 

שלום,
קודם כל, אני לא מבין למה צריך יותר מ-37 אינץ למרחק כזה, יש לי כזה מרחק וזה מעולה,לדעתי לא צריך גדול מזה.
שנית, יש לי טלויזיה של סוני, KDL37S4000 לדעתי לא יהיו הבדלים בשימושים האלה, יש לי חבר שיש לו סוני FHD וממש לא מצדיק את המחיר.
קח בחשבון, אם יש לך YES, ותרצה לעבור ל-MAXHD יש בעיות עם סוני...
 
בעיות YES MAX HD ?

איזה בעיות יש לך איתו? ידוע לך עם יש בS5500?

חיים
 
כשאתה רוצה לצפות בערוצי HD, אתה צריך לכבות את הממיר להדליק אותו ואז תוכל לראות HD
חוץ מזה, התמונה והסאונד באמת משהו משהו
בהוט אין את הבעיה הזאת!
 

טוב, תודה על ההתרשמות.

ישנן עוד המלצות של מישהו?

תודה מראש...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור