בחירת רמקולים מוגברים

  • פותח הנושא פותח הנושא mazor12
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mazor12

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם וסופש נעים
אני חדש בתחום הסטריאו
אני קונה לבת הזוג שלי את הפטיפון הראשון שלה לכבוד היום הולדת
ככל הנראה זה יהיה Pro-Ject primary/essential

לאחר בירורים הבנתי כי אני אצטרך לקנות רמקולים שנוכל להינות מהחוויה
החלטתי ללכת על רמקולים מוגברים מדפיים
התקציב בערך 2000-3000 ( עדיף לכיוון ה2000)
מיקום: סלון משותף עם מטבח בגודל 15 מ"ר
שימושים: פטיפון, טלוויזיה, spotify
כניסות:
1. אופציה ל PHONO כדי לחסוך על פונו חיצוני/ פטיפון עם פונו (אבל לא חייב, אם יש דגם בלי שהוא מומלץ במיוחד)
2. Bluetooth

כרגע מתלבט בין הדגמים האלו:
1. Audioengine A5+ Wireless
2. Klipsch r-51PM
3. Klipsch the fives
4. Kanto YU6
שוקל גם Edifier אבל לא ממש התבייטתי על דגם

מה אתם ממליצים?

תודה מראש,
ליאור
 

הכי מומלץ זה ללכת ולשמוע.
לא הבנתי למה דווקא מוגברים?
 
הכי מומלץ זה ללכת ולשמוע.
לא הבנתי למה דווקא מוגברים?

אין לי באמת העדפה משמעותית
הנחתי שזו הדרך הכי קלה להיכנס לתחום בלי להסתבך יותר מדי
יש לך הצעה לבאנדל עם רמקולים פסיביים בתקציב של עד 3000 שמשתווה לאופציות שרשמתי?
 

ממליץ על epos m12i
מדפי,איכותי ונעים לאוזן,
נמצא בלוחות של הסוחרים(נדמה לי אצל יניב לוינסון)
בסביבות 2500 ש',
בהצלחה
 
אין לי באמת העדפה משמעותית
הנחתי שזו הדרך הכי קלה להיכנס לתחום בלי להסתבך יותר מדי
יש לך הצעה לבאנדל עם רמקולים פסיביים בתקציב של עד 3000 שמשתווה לאופציות שרשמתי?
אם אתה מחפש פאסיביים, ממליץ לך מאוד לקפוץ לאומגה אודיו בחולון.

הרמקולים מיוצרים בעבודת יד בארץ ולדעתי, טובים משמעותית מהדגמים הקיימים בתקציבך, כולל יד 2.

אגב, נדמה לי שיש להם גם אקטיביים. כדאי לבדוק.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור