LCD בחירת מסך...

  • פותח הנושא פותח הנושא amirt5
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

amirt5

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,
אני מעוניין לקנות מסך LCD 32 אינץ.
התקציב שלי הוא בסביבות ה3-4 אלף שקל.
קיבלתי מספר המלצות הראשונה כאשר הייתי בחנות שמתעסקת בטלוויזיות והיא
Philips 32PFL5404H טלוויזיה שנראתה לי מצויינת בעין בעלת מגוון רחב של צבעים(28.9 ביליון) ועומק בתמונה.
הטלוויזיה השני שאותה לא יצא לי לראות במציאות (עדיין) היא ה
LG 32LH70YR שמתאפיינת בעיקר ב100HZ יחס ניגודיות מרשים ו2.4MS וכמובן היא FHD
מחירה גבוהה מהמחיר של הPHILLIPS. לLG אין כניסת SCART מה שלא אמור ליצור בעיה מכיוון שאני משתדרג בקרוב לHOT HD.

בעיקרון אני זקוק לטלוייזה כדי לצפות בסרטים, לשחק בXBOX 360 שלי (למי שלא מכיר זה פחות או יותר כמו PS3) וכמובן לראות בהוט.
הייתי שמח לשמוע את דעתכם על הדגמים האלו וכמובן על דגמים אחרים שאתם ממליצים (אין לי העדפה לחברה מסויימת) אליהם שאותם כדי לי לקנות.

תודה מראש,
עמיר
 

ה- LG היא FULL HD, לעומת הפיליפס שהינה 1366X768, יתאים יותר למשחקים, פחות קריטי לשידורי טלויזיה.
 
תודה רבה על העזרה!
ראיתי אצל חבר את הPHILIPS 8404 בגודל של 37 והיא ממש מצויינת הבנתי שב32 היא עוד לא יצאה
האם אתה יודע מתי היא תצא? ומה היה מחירה בארץ?

תודה שוב,
עמיר
 
תודה רבה על העזרה!
ראיתי אצל חבר את הPHILIPS 8404 בגודל של 37 והיא ממש מצויינת הבנתי שב32 היא עוד לא יצאה
האם אתה יודע מתי היא תצא? ומה היה מחירה בארץ?

תודה שוב,
עמיר

מישהו???
אפילו הפנייה למקום שבו אוכל לבדוק יעזור!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור