בחירת מסך

  • פותח הנושא פותח הנושא guymisk
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

guymisk

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב לחברי הפורום
הייתי מעונין לקבל המלצות לגבי קניית מסך לד לסלון (אני צריך גם עוד 4 מסכים יותר קטנים לשאר הבית אך כרגע אהייה מעונין להתמקד רק בסלון )

רוחב הסלון הינו 5.2 מטר

ממיר hd

ההעדפות שלי הן מםך 60 אינצ ומעלה ..עם אפשרות כניסת קו רשת לאינטרנט שהוכן מראש

תודה מראש לכל המגיבים...גיא
 

האם גם התקציב מתאים למסך 60 ?
 
.?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור