בחירת מסך, SONY KDL-32P3000E או SHARP WD1E

  • פותח הנושא פותח הנושא tutim
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tutim

חבר אתר
הודעות
31
מעורבות
0
נקודות
0
איזה מסך יותר איכותי?? איזה מסך יותר טוב?

איזה מסך יותר טוב לצפיה בחדר?

המסך הוא למטרות צפייה בטלויזיה , פלייסשיין, מחשב ו סרטי DVD .


המחיר של שניהם הוא 5000 ש"ח.

האם זה יקר?

תודה לכם.
 

תודה על העזרה,

אך לא הבנתי מהדברים (מהאשכולות) מה באמת עדיף.

האם אתה ממליץ על משהו?

מישהו ממליץ על משהו??

והאם לשארפ יש טיונר דיגיטלי??

אני ייודע שלסוני יש.

האם יש למישהו את האחת הטלויזיות האלה?


תודה שוב
 
לא הייתי בוחר מסך רק לפי טיונר דיגיטלי שלא ממש שמיש כרגע בישראל.
האם יצא לך לראות אי אילו מהמסכים במציאות?
 

תודה על תשובתך,

כן יצא לי לראות את שניהם, שתהן דומות התמונה ואין משהו יוצא דופן.

יש משהו שאתה ממליץ עליו במיוחד??

בקשר לטיונר, בקרוב הבנתי שיהיה שידורים דיגיטלים


תודה רבה
 
ה"בקרוב" הזה מתנהל כבר כמה שנים, אל תסמוך על זה.
בכל מקרה, יהיה ניתן לרכוש קופסת ממיר חיצונית.

שווה לשקול גם את הסמסונג המקבילה.
 
תודה על תשובתך,

איזה דגם של סמסונג?

ומה אתה אומר על הדגמים שכתבתי?

תודה רבה
 

חברים,
קניתי היום את השארפ, אבל קיבלתי אכזבה.

האיכות שלה לא משהו בכלל. לא אהבתי את החדות.
נסיתי לכוון, עשיתי מלא פונקצויות כיוונים, אך לא רואים טוב לצערי.

יש לי יס

כנראה שאחזיר אותה.

תודה רבה
 
בשידורי טלוויזיה רגילים, אל תצפה לחדות.
הנאה מהתמונה תתחיל לקבל רק מסרטי DVD ו"מעלה" (סרטי HD וכו')
 
זה כמובן עניין של טעם..

אבל גם אני התרשמתי שהשרפ מעוותת באיזושהיא צורה את התמונה.
רכשתי את הסוני בסופו של דבר.
שתיהן עולות אותו דבר.
4500 שח במכירות האישיות למיניהן.
אני אישית מאוד שבע רצון והיא ענתה לי על כל הציפיות ואף יותר.
תנסה להחליף.
אבל תצפה בה קודם כי בסופו של דבר זה עניין שלטעם.
אני לא בטוח מה תהיינה התוצאות במבחן השוואתי עוור.כאשר מאה איש יצתרכו לחווות דיעה איזה מסך עדיף.
 

נערך לאחרונה ב:
חברים,
קניתי היום את השארפ, אבל קיבלתי אכזבה.

האיכות שלה לא משהו בכלל. לא אהבתי את החדות.
נסיתי לכוון, עשיתי מלא פונקצויות כיוונים, אך לא רואים טוב לצערי.

יש לי יס

כנראה שאחזיר אותה.

תודה רבה


באיזה חיבור חיברת ??

עדי להגיע לאיכות במיטבית אתה צריך ממיר של יס עם יציאת SCART וחבר א תהTV לממיר בSCART RGB וכך גם להגדיר בממיר שחיברת SCART RGB

בTV אם אני לא טועה יש שני סוגים של SCART כך שתחבר בהתאם.

בהצלחה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור