בחירת מסך LCD 26 למחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא sc1973
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sc1973

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
בוקר טוב
בימים הקרובים אני קונה מחשב חדש לחדר שינה
מה שרציתי לדעת איזה סוג מסך יתאים לי שכמובן ישמש אותי גם לצפייה בטלויזיה
העבודה במחשב והצפייה בטלויזיה נחלקים ל2 בזמן השימוש.
המרחק מהמסך בזמן עבודה במחשב הוא 80 ס"מ.
המרחק מהמסך בזמן צפייה בטלויזיה הוא 1.5 מטר
האם מסך ''26 LCD יתאים לי הן לעבודת מחשב (גלישה באינטרנט)
וכמובן לראות סרטים.
נא המליצו לי גם בדגמים טובים.
בברכה שרון.
 

נראה לי קטן מידי 26 אינטש,וגם המבחר די מצומצם.

32 אינטש יתאים יותר.כדאי שתבחר מסך שתומך בNR כגון היטאצי A01,וסוני P3000

תשקול גם את הסמסונג החדשה A450

תיגש לאחת החנויות המתמחות,עם מחשב נייד,תחבר לכמה מסכים,ותראה את איכות הצפייה.
 
תודה רבה על המלצתך
''32 לא גדולה לעבודת מחשב במרחק של 80 ס"מ
 
80 ס"מ זה אכן קרוב מידי לעבודה מול המחשב,אך מסכי 26 לא משתלמים לדעתי.

בנוסף,לא ידוע לי אם יש כאלה שתומכים ב NR
 

מה זה NR ולמה הוא טוב
והאם זה שאני ישב קרוב למסך ''32 יראה טוב וכן האם זה לא יהרוס לי את העיינים
בתודה מראש שרון
 
אני חיברתי את המחשב שלי לפלאזמה 50" דרך VGA
והוא באופן אוטומטי השאיר לי 2 פסים שחורים בצדדים
הוא לא נתן לי להגדיר אותו כ 1366/768
אלא הגדיר את עצמו כ 1024/768 אם אני זוכר נכון את המספרים
משהו יודע מדוע
ומה אני צריך לעשות ע"מ לראות נכון
תודה .
 

AA71 כדאי שתפתח שירשור חדש בנושא,כי זה לא שייך לכאן.

כעיקרון הרזולוצייה של הפלזמה היא 1024X768,כך שאין בעיה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור