LCD בחירת מסך 42 FULL HD

  • פותח הנושא פותח הנושא sagieg
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sagieg

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לפורום המכובד

אני מחפש טלוויזיית LCD 42 שבעיקר תחובר למחשב ותציג MKV וגם טלוויזיה.

התקציב הוא עד 8000 אבל אשמח גם להשקיע פחות.

מהם הדגמים הכי מתאימים והאם יש מנצח ברור לקטגוריה זו?

תודה מראש ושמח להצטרף לפורום הכי מקצועי בארץ (Y)
 

אם השאלה לא מספיק מפורטת שאמח להוסיף פרטים..

מרחק הצפייה הוא 3 מטרים ורוב הצפייה תהיה בחושך.
 
יש כמה מועמדים, כמו פיליפס 8404, LG סקארלט 2, טושיבה 635, סמסונג B610
 
נראה מצויין. אכתוב את הבנותיי אחרי בדיקה בחנויות
 

חשוב לבדוק את המסכים כשהם מחוברים אל ממיר רגיל של YES או HOT וכמובן גם לשידור HD.
 
מה אתה אומר על ה-LE40A786 ,הלד של סאמסונג,אומנם 40 אינץ
 
היי.
אני בדיוק באותה התלבטות(אני קונה מסך להוריי....)
האמת היא שהסקרלט 2 ממש נחמדה ויש לה גם יתרון במחיר אבל פסלתי אותה על חוסר בחיבורים.
לא רק שאין לה סקארט גם S-VIDEO לה.....
אני מתלבט מאוד על ה SONY 40V5500 באותו קבוצת מחיר פחות או יותר ונראית אחלה.
חוץ מזה שיש לי ניסיון ממש טוב עם SONY.
מה אתם אומרים עליה? יש סיבה שלא הזכרת אותה יחד עם 3 הטלוויזיות שהזכרת קודם?
 

נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור