LCD בחירת טלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא doronl
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

doronl

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
1
מבקש את חות דעתכם פנסוניקax800 או סמסונג. Uhd9000 תודה
 

שני דגמי דגל...
מה חשוב לך בטלוויזיה? מה אתה מחפש במיוחד?
 
שלום

סרטים טלויזיה יס וגלישה באנטרנט וכמובן איכות
 
מבחינת איכות תמונה, ה-AX800 מספקת יותר אפשרויות כיול ויש לה צבע מצויין, כמו גם תקן THX.
מבחינת ממשק טלוויזיה חכמה (אינטרנט וכו'), הסמסונג יותר מוצלחת.
 

תודה
עכשו יותר קשה להחליט
 
בהחלט, לא תיפול עם שני הדגמים המצויינים, אבל אתה צריך להחליט מה חשוב לך יותר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור