בחירת טלויזיה 42

  • פותח הנושא פותח הנושא or1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

or1

חבר אתר
הודעות
22
מעורבות
0
נקודות
0
שלום.

אני מעוניין לקנות טלויזיה LCD או פלזמה ואני צריך התיעצות לגבי דגמים
שכבר בדקתי או דגמים אחרים אם יש לכם להמליץ..

הדגמים שבדקתי ונראו לי הם:
LG 42LC43
Toshiba 42AV500

התקציב הוא סביב ב5 מרחק צפיה של בערך 2.5 3 מטר.
שימוש בHOT .

לא ראיתי פלזמה בתקציב הזה אם תוכלו להציע אני אשמח.

אור.
 

הפלזמות הרלוונטיות מתחילות כ - 2000 ש"ח מעל התקציב שלך
הטושיבה היא מסדרת הפתיחה החדשה, ה-LG שייכת לסדרה קודמת (אבל החדשה יקרה יותר)

האם ראית את המסכים בחנות כשהם מחוברים לממיר טלוויזיה?
 
את הטלויזיות לא ראיתי במציאות אבל לפני שאני הולך לחנות לקנות רציתי
חוות דעת של אנשים שיש להם נסיון עם המסכים האלו.

הטושיבה כרגע עם הנתונים הכי טובים בתקציב שלי או הLG שהיא קצת פחות טובה.
השאלה שלי היא כזאת הטושיבה נחשבת למסך טוב כמו הנתונים שלה כי אם נסתכל אפילו
על הLG מהסדרה החדשה הנתונים הם בערך אותו הדבר ואפילו יתרון לטושיבה...

ראיתי באתר שניתן להשיג את הטלויזיות בחנויות זול יותר מאשר בזאפ האם זה נכון?

אור.
 
הטושיבה והLG איזה סוג פנאל יש לכל אחת מהם?

עוד שאלה האם מרחק צפיה של 3 מטר בערך 42" זה בסדר זה לא גדול מידי?

ליאור לאחר עוד חיפוש פתאום ראיתי את פלזמה של סמסונג ps42c91h
אך היא ביחס לטושיבה? יש לך נסיון איתה?
 

נערך לאחרונה ב:
לטעמי 42" ממרחק 3 מטר זה מתאים, תבדוק בחנות אם זה גם מתאים לך.
גם הפלזמה של סמסונג שווה בדיקה.
 
תודה ליאור.

אך אני יכול לדעת מה יותר טוב לי הפלזמה של סמסונג או הטושיבה?
על הפלזמה של סמסונג ראיתי שאין נתונים כמו זמן תגובה אך אני יכול לדעת דבר כזה?
 
לפלזמות אין בעיה של מריחות, זמן התגובה שם אפסי לעומת LCD ולכן למעשה אין טעם לציינו.
 

תודה ליאור.

אני חושב שהגעתי כמע לסוף הבחירה הסופית שהיא בין הפלזמה של
סמסונג PS42C91H לטושיבה או דגמים אחרים שלא ראיתי ואתם יכולים להמליץ...
בגדול זאת ההחלטה השימוש הוא טלויזיה באיכות HD פלסטיישן 2 קצת
וחיבור המחשב לטלויזיה אולי בעתיד..

איזה מסך כדי לבחור?
ליאור קראתי את המאמר על חשיבות הפנאל (נהנתי מאוד דרך אגב) והייתי רוצה לדעת איזה פנאל
יש לכל אחד מהמסכים?

אור:)
 
אני לא בטוח ב- 100%, אבל אני חושב שפנל הטושיבה הוא IPS
סמסונג PS42 הינה פלזמה שבנויה בטכנולוגיה אחרת לגמרי, נושא פאנלי LCD אינו רלוונטי לגביה.

בנוגע לשימושים שלך, שימוש טלוויזיה ו- HD יתאים לשני המסכים, בקטע הזה הייתי ממליץ לך לראות את שני המסכים במציאות ולבחור על פי טעמך האישי.
בנושא חיבור למחשב, כאן יהיה יתרון למסך ה-LCD שמגיע עם רזולוציה גבוהה קצת יותר, בנוסף, לפלזמה זו ישנם פיקסלים מלבניים, מה שאומר כי שולחן העבודה של ווינדוז יוצג כשהוא מתוח לרוחב.
לכן, אם נושא המחשב עלול להיות קריטי עבורך, ה-LCD תתאים יותר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור