LCD בחירת טלוויזיה לסלון

  • פותח הנושא פותח הנושא tamir_ye
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tamir_ye

אוהב את התחום
הודעות
59
מעורבות
0
נקודות
0
טוב אז ככה.
ההורים שלי החליטו להחליף את הטלוויזיה הישנה בחדשה.
אחרי בדיקות החלטנו שהגודל יהיה 40 אינץ' (סלון לא גדול בכלל).
התקציב הוא 5000 ש"ח פחות או יותר, אחרי שהסתכלנו במספר חנויות ראינו דגם טוב של סאמסונג c6200 אבל קיבלנו המלצה לשארפ. אז צריך קצת עזרה כי אני הרבה זמן לא התעדכנתי בתחום הזה. תודה מראש.

בנוסף השימושים הם רק צפייה בשידורים רגילים ולא HD כלומר ערוץ 2,10 וכו.. אולי מדי פעם האקסבוקס שלי:)
 

נערך לאחרונה ב:
בדקתם את המסכים בשידורים רגילים? (יס,הוט)

אני מעדיף את סמסונג.אבל הייתי בודק גם את סוני אולי 40EX600
או דגם אחר, ואת LG

תנסו לעשות השוואה בין מסכי LCD בשידורי טלוויזה מול מסך פלזמה כדוגמת פנסוניק
ותדווחו.
 
כן צפינו בטלוויזיות בשידורים רגילים (ערוץ 2 ו-10) והסאמסונג נראתה טובה יותר השאלה לגבי אולי נושאים אחרים שלא נראים לעין או שאנו פחות מבינים בהם האם יש טלוויזיות יותר מומלצות במחיר?
 
בדוק מסך פלזמה של פנסוניק-מציג תמונה ב SD טובה.
 

אני ממליץ שתבחון את שארפ LE700
טלוזיה מעולה FULL LED
כלומר הנורות לא בצדדי המסך אלה מפוזרות על גבי כול המסך לפי אתר היצרן יש כ1000 נורות וזה גורום לשחורים יותר טובים ולשיליטה יותר על התאורה
למסך יש מנגנון חיסכון בחשמל
מנגנון שמחדד את התמונה בSD והופך אותה ליותר חדה
יש לו טניור דגיטלי 5ערוצי עידן שמצייג SD בצורה פנטסטית פשוט
ומנגנון 100 הרץ
הוא עולה כ4500 שקל

ואני ממליץ שתראה את LG LE5500
גם כן טלוזיה מעולה מבית LG
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור