בזכותכם- סמסונג D490 ואני מרוצה :)

  • פותח הנושא פותח הנושא lcd??
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

בסינגפור ההבדל 300$ סינגפורי שזה פחות מ900 ש"ח.
 
הבטחתי חוו"ד על הפלזמה החדשה אז אני מקיימת... הפלזמה עצמה יפה, מסגרת שחורה ועדינה. התמונה חדה, עם צבעים חיים, כל שידור ניתן להפוך לתלת מימד ;) טרם ניסיתי פונקציות נוספות שהדגם הזה מציע. חיבור של מחשב או אינטרנט דורש כבלים או קופסת תקשורת ולכן טרם חוברו. קליטה של ערוצי עידן פלוס מצריכה אנטנה חיצונית. זהו בינתיים. תודה :)

קנית גדול 43 אינץ' ? מאיפה קנית וכמה זה עלה לך..?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור