בוקר טוב האם מישהו מכיר טרנסקודר דגם CSY2100?

  • פותח הנושא פותח הנושא אייל007
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אייל007

אוהב את התחום
הודעות
257
מעורבות
3
נקודות
18
עלות :הכי זול שמצאתי 390 ש"ח
ושאלת השאלות האם יהיה כזה הבדל בין החיבור הנוכחי סקארט ל S וידאו לחיבור קומפוננט?

ודבר נוסף
כאשר אני מוציא אחד מכבלי השמע שומעים עדיין רק כאשר אני מוציא את שניהם לא שומעים אולי כל אחד מהם מעביר סטיראו?הכבל כמו שציינתי סקארט ובצד שני חיבור S וידאו +2 כבלי אודיו
 

זה טרנסקוד בסיסי, לדעתי לא יהיה לך הבדל מאוד גדול בין RGB ל- S-VIDEO.
מוזר מה שאתה אומר לגבי כבלי האודיו, יש ממירים שאחת מיציאות האודיו שלהם היא מונו.
לא מאמין שכל אחד מהם מעביר סטריאו (נסה לבדוק את זה בסרטים עם אפקטים או מוסיקה שאפשר לחוש בה את אפשקט הסטריאו).
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור