בהמשך לפוסט בפורום דו-ערוצי של החבר yoly

  • פותח הנושא פותח הנושא Vivaldi Audio
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Vivaldi Audio

עוסק בתחום
הודעות
522
מעורבות
572
נקודות
93
בהמשך לפוסט בפורום דו-ערוצי של החבר yoly, ולמי שסקרן לדעת במה הוא בחר בסוף:

ברכות לחבר yoly, שבדרך "לשנמך" את הסט-אפ שלו עם מכשיר All in one, מצא את עצמו בהפתעה גמורה רק משדרג אותו.
הוא בחר לשדך לרמקולים המצוינים שלו - YG KIPOD - את המגבר ההיברידי MAVIS 60, בגרסה הכוללת ממיר.
התוצאה כל כך מצאה חן בעיניו, עד שהוא החליט לקפוץ למים העמוקים ולהזמין את ה-TMS-3 -
שרת המוזיקה, הכולל ממיר שפופרתי - מתוצרת ThivanLabs, ועל הדרך גם את ה-AR2-6060 -
הסטנד היפהפה והיעיל להפליא של החברה.
תודה.

יולי 1.jpg


יולי 2.jpg


יולי 3.jpg


054-2901166
 

אחלה העיקר שאתה נהנה מערכת מושלמת
 
איזה ציוד, אין לי ספק שהשדרוג הזה מרים את הכל בכמה רמות מעלה, עושר, פירוט ובמה גדולים
ובכבונוס - הציוד גם נראה מדהים

תהנה
 
הציוד נראה מדהים וכנראה גם נשמע ככה
רק מה צרם לי את העין,
השידה מימין חייבת לעבור שפוץ קל,
תתחדש
 

יואל ברוך בואך למשפחה שמח שהצטרפת מבטיח לך שנכונו לך שעות אין סופיות של עונג צרוף
 
תהנה ותתחדש לשנים רבות נראה סוף !!!
 
נראית מערכת של אוהב מוזיקה אמיתי.
:כל-הכבוד:
 

איזה יופי.

שיתחדש והנה מלא. הסטאפ נראה משגע.
 
תהנה ותתחדש הנאה צרופה . אחלה ממתקים לאוזניים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור