בהמשך לסקירה על סמסונג 226bw

  • פותח הנושא פותח הנושא offirs
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

offirs

חבר משקיען
הודעות
1,511
מעורבות
0
נקודות
0
ליאור,האם ידוע לך איזה פאנל היה במסך שבדקת:
למסך הזה יש 3 פנלים,שלא כולם איכותיים:
הדגם עם האות S - זה דגם שיש לו פאנל מבית Samsung,נחשב הכי טוב.

הדגם עם האות A - זה דגם שיש לו פאנל מבית AU Optronic,
שיש לו בעיות לעומת הדגם הקודם.

גירסה עם האות C שמציינת פאנל של CMO,
שהיא הרבה פחות איכותית מהשניים הקודמים.


http://www.iopanel.net/forum/thread2632.html
 

הדרך היחידה עד היום לדעת היתה דרך תפריט Service (לפי הקוד המוצג).
אבל... סמסונג הורידה את אותיות הזיהוי בסדרות האחרונות של המסכים ולכן לא ניתן עוד לדעת את מקור הפאנל המדוייק.
גם בחנויות לא ממש מגלים (לא בטוח שהם בעצמם יודעים).
 
רגע,אז גם דרך התפריט לא ניתן לבדוק איזה סוג פנל?
 
במסכים החדשים כבר לא
 

זה פשוט שערורייה.יצרן כמו סמסונג.

לקנות חתול בשק? או שמי שקונה בעצם לא מודע לסיפור הזה.
 
באופיס דיפו מוכרים 226bw עם פאנל A, הפכתי שם את המסך שהיה בתצוגה בכוונה לבדוק. לתשומת לבך.
 
זה שכתוב מאחור A כבר לא אומר את סוג הפאנל, מסכים עם סימון A הגיעו עם שני סוגי פאנלים שונים.
האינדקציה האמיתית היחידה היתה קוד בתפריט "הסודי" שגם אותו הורידה סמסונג במסכים החדשים יותר.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור