בהמשך לניסיון הכושל שלי לחבר בין המחשב לטלוויזיה בכבל hdmi

  • פותח הנושא פותח הנושא zvib4
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zvib4

חבר אתר
הודעות
31
מעורבות
0
נקודות
0
hdmi to hdmi ולכך שהתייאשתי סופית מן האפשרות הזו:(, אני מנסה דרך חלופית.
וכאן באה שאלתי: מה עדיף, vga to vga או vga to component?
תודה למשיבים.
 

רוב תודות.

זאת אעשה.
 
ליאור לא הבנתי, לא אמרת באחד הסקירות שחיבור ה-COMPONENT עדיף?
 

למסך LCD או פלזמה מחברים מחשב דרך VGA או DVI/HDMI
קומפוננט / S-VIDEO / קומפוזיט הרבה פחות מתאימים ליישומי מחשב.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור