בדיקת תקינות של מסך !

  • פותח הנושא פותח הנושא AA71
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

AA71

חבר אתר
הודעות
48
מעורבות
0
נקודות
0
היום מגיע אליי מסך הפלאזמה שרכשתי
האם יש מצב כמו ב LCD של פקסלים שרופים או לא תקינים ?
ואם כן איך אני בודק שהמסך תקין ואין שום בעיית יצור במסך
בדובר במסך "HDR 50
אני מקווה שהשאלה שלי נכונה
תודה למשיבים
 

נערך לאחרונה ב:
AA71
בדקת? הכל תקין?
 
עדיין לא בדקתי את העניין
למרות שהגיע אליי לפני שבוע
אך מצאתי צרימות כבדות במערכת הרמקולים של ה PV 700
כאשר מגבירים קצת את הווליום .
היה אצלי טכנאי אתמול שמע את הבעיה ואמת את העניין
אני ממתין לתשובות לגבי החלפה לחדשה
למרות שהטכנאי רצה לקחת אותה למעבדה וסרבתי
התעקשתי שיחליפו לי אותה לחדשה לגמריי
התלוננתי על העניין לאחר יומיים שהיתה אצלי
כמו כן אתה מכיר את התוכנה הזו לבדיקת הפיקסלים
איך מפעילים אותה ?
 

היא פשוטה מאוד להפעלה, מראה בכל פעם מסך בצבע שונה ואתה צריך לחפש בעין פיקסלים שרופים
 
כן את זה הצלחתי לראות
השאלה איך אני יכול לצרוב את זה ע"מ לראות את זה דרך ה DVD
כרגע אין לי אפשרות לחבר את המחשב למסך
תודה
 
את התוכנה הזו לא חושב שניתן להריץ מ- DVD
שווה לחבר לרגע את המחשב: דרך כבל VGA או DVI/HDMI, זה לא ממש משנה לצורך זה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור