בדיקת מסך לתצוגת מחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא lte
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

lte

אוהב את התחום
הודעות
51
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם

הלכתי לפני כמה ימים לחנות של בסט ביי על מנת לרכוש מסך לחיבור למחשב שלי

המסך הוא של HITACHI -L32A01A

אך לאחר שחיבתי את המחשב למסך בעזרת כבל VGA התצוגה בכלל לא עברה אל הטלוויזיה

ועל הטלויזיה נרשם INVALID !

השאלה היא האם זה סתם בעיה בטלויזיה הספציפית או במחשב ?

לצרך העניין ניסתי בשאר הטלויזיות והתמונה כן עברה !
 

איזו רזולוציה הגדרת במחשב?
אולי זה ענין של EDID בו המחשב לא מזהה את המסך.
 
אז ככה המחשב כן זיהה את המסך כי כשהלכתי להגדרות במחשב על מנת להעביר את התצוגה לטלויזיה הוא הראש לי את הדגם שלה !

אבל כשניסתי לעשות את זה הוא הראה על הטלויזיה כאילו המסך שחור הבהב כאילו הוא בא להתחלף אבל שניה אחרי זה הוא מראשה על הטלויזיה INVALID משהו ...
 
מישהו משהו ???
 

ואיזו רזולוציה הגדרת במחשב?
 
המחשב היה על הרזולוציה המקסימלית , הרזולוציה לטלויזיה לא היתה מוגדרת למשהו ספציפי כי עדיין לא עברה התמונה בכלל !
 
אם המחשב כן מזהה את המסך, אז צריך להגדיר לו רזולוציה מתאימה - במקרה הזה 1366X768
 

אני אנסה זאת פשוט בכל הטלוויזיות האחרות שניסתי תמונה קודם כל עברה לא משנה כמה גרוע היא נראתה ואחרי זה שיניתי את הרזולוציה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור