oferT
חבר משקיען
- הודעות
- 5,204
- מעורבות
- 46
- נקודות
- 48
תקופת מה שאני בודק הבדלים בין כבלים של מונסר בהשוואה ללוקסוס {חיבור סקארט לסקארט}
בדקתי בתחילה את מונסטר VIDEO 3 מול לוקסוס 770L- ובבירור הייתה עדיפות ללוקסוס. {תמונה רכה יותר}
בלי שום קשר למחיר כרגע.
הועלתה סברה {מבעל החנות, שאין לו אינטרס כלשהו} שיכול להיות שהכבל לא תקין? לכן לקחתי כבל נוסף של מונסר VIDEO2 לבדיקה
ואני בודק אותו כעת.
עניין אחד משך את עיניי ומנוחתי. :O
מדוע בכבלים של מונסר מופיעה שוב ושוב {בהעברת ערוצים} הלוגו של INPUT על מסך הפלזמה?
{מה שלא קורה בלוקסוס} מה הסיבה? או שזה כשורה??
בדקתי בתחילה את מונסטר VIDEO 3 מול לוקסוס 770L- ובבירור הייתה עדיפות ללוקסוס. {תמונה רכה יותר}
בלי שום קשר למחיר כרגע.
הועלתה סברה {מבעל החנות, שאין לו אינטרס כלשהו} שיכול להיות שהכבל לא תקין? לכן לקחתי כבל נוסף של מונסר VIDEO2 לבדיקה
ואני בודק אותו כעת.
עניין אחד משך את עיניי ומנוחתי. :O
מדוע בכבלים של מונסר מופיעה שוב ושוב {בהעברת ערוצים} הלוגו של INPUT על מסך הפלזמה?
{מה שלא קורה בלוקסוס} מה הסיבה? או שזה כשורה??

נערך לאחרונה ב: