בדוק כבל אות {למה זה מגיע לי}

  • פותח הנושא פותח הנושא jariv
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

jariv

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
הי סוף סוף רכשתי את הסמסונג 451a

חיברתי בהתחלה כדי להתלהב כבל RCA
היום רכשתי כפי שהוסבר לי בפורום כבל סקארט ל S VIDEO
אלא שלמרות שהגדרתי לפני כן את הממיר לפי המדריך שלכם
הדבר היחיד שמופיע לי על המסך זו ההודעה

בדוק כבל אות

מה עושים ?
האם יתכן שהכבל שזה עתה רכשתי {סיכוי למיליון שזה יקרה דוקא לי} דפוק?
יום שישי היום דוקא תכננתי לראות את את עופר שלח באיכות יותר טובה..

מחכה לעזרה ..
help !!!
 

צר לי לאכזב אותך אבל התוכנית של שלח ודרוקר ירדה מהמסך . בקשר לבעיה שלך יכול להיות שיש בעיה בכבל (במיוחד אם אתה אומר שבגלל המזל שלך זה כן המצב ) תנסה להביא כבל אחר ותבדוק אם זה עובד. אם כן אז יש בעיה בכבל שרכשת אם לא אז או שא הגדרת את הממיר נכון או שיש בעיה בטליוויזיה
 
האם יתכן שYES MAX לא תומך בסקארט לS VIDEO ???

מישהו יודע האם יכול להיות
שהבעיה היא שהממיר שלי
פשוט לא תומך בסוג אות הזה {yes max לא תומך באות ?!}

סקארט לS VIDEO ???
 
תומך, אבל אם זכור לי נכון, יש ל- YES MAX גם יציאה ישירה של S-VIDEO, למה לא תנסה אותה?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור