בבקשה צריך עזרה דחוף

  • פותח הנושא פותח הנושא amarco
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

amarco

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
אני מתלבט האם לקנות טלוויזית סמסונג דגם 450 או 550. אחד היתרונות בשבילי ב 550 היא חיבור USB שדרכו אוכל לחבר כונן חיצוני ולצפות בסדרותשאני מוריד מהמחשב.
הבעיה היא שדגם 550 יקר ביותר מ 1000 ש"ח מדגם 450. האם יש הבדל אם אקנה את דגם 450- והוסיף DVD פשוט בעל כניסת USB?
האם יש הבדל
מה אתם אומרים אנא עזרה דחופה
 

יש הבדל מסויים באיכות התמונה.
ההבדל הזה עולה מן הסתם בכסף, רק אתה (בצפיה בשני המסכים) תוכל לומר אם זה שווה עבורך.
 
האיכות של ה 550 אכן טובה יותר אבל לא נראת לעייני ולא שווה לי 1000 ש"ח. השאלה היא בעיקר ל כניסת ה USB האם היא יתרון כה משמעותי?
 
בדגם A650 שבדקנו, כניסת USB משמשת לניגון מוסיקה וצפיה בתמונות, היא לא תומכת בניגון סרטים.
אם זה המצב גם ב- A550 וחשוב לך תמיכה בסרטים, אז עדיף מן הסתם להשתמש בנגן DVD עם USB
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור