בבקשה עזרה על מסך LCD סוני

  • פותח הנושא פותח הנושא מסי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מסי

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
0
אני רוצה לקנות LCD לצפייה רגילה של שידורים ב-YES והשאלה איך הסוני מדגם KDL-37-P300E בגודל 37".תודה.
 

לא יצא לנו לראות אותו בפועל, כך שאי אפשר לתת חוות דעת מקצועית.
האם ראית אותו בחנות, מחובר אל ממיר יס או הוט ?
 
שאלה

אם על דגם מסויים רשום HDTV כלול אך לא רשום שהוא תומך בשידורי 720P/1080I/1080P מה ההבדל? והאם בשידורי HD שמשדרים כיום בחברת YES יהיה הבדל באיכות הצפייה
 
אין דבר כזה שיהיה רשום רק HDTV
במפרט טכני (נתונים) חייב להיות רשום באילו רזולוציות שידור המסך תומך.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור