בבקשה עזרה - מתלבט בין תיקון או החלפה

  • פותח הנושא פותח הנושא HanocH
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

HanocH

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
שלום,
אני חדש בפורום, יש לי שאלה שאני מתלבט בה ואשמח לעזרה:
יש לי רמקולים של GoldenEar (Triton 5) ומגבר של Peachtree (Nova 220SE) ואני מאוד אוהב את הסאונד שלהם...
לצערי הרב מאוד, הם כמעט ולא עבדו 3 שנים בערך (תאומים קטנים), עכשיו עברנו בית וחיברתי אותם חזרה והם לא עובדים כמו שצריך ונדרש תיקון (כי כל מה שאני ניסיתי לא עבד).
השאלה היא האם (ואם כן ממי) לשלוח לתיקון או לבדוק אופציה להחליף לרמקולים מדף (אבל עם באס טוב!)?
מה יהיו העלויות (האם כדאי לתקן?)? והאם יש חנות שתסכים לעשות טרייד אין כלשהו?
תודה רבה מראש על כל התשובות!
 

אני ליפניי הכל הייתי נותן למערכת לעבוד כי ציוד,שעמד כמה שנים מצריך ברייק-אין כמו ציוד חדש ורק אז מסיג מסכנות לגביי המשך הדרך.;) כדאי גם לבדוק מנורות בשלב קדם מגבר כי למיטב זכרוני המגבר היברידי.
 
נערך לאחרונה ב:
אין טעם להחליף בלי להבין את התקלה. ואם אתה אוהב את המערכת אז בכלל. אתה מדבר על מערכת בחמש ספרות, ותיקון עולה בד"כ מאות שקלים.
 
תודה רבה על התגובות, יש המלצה על מישהו שיכול לבדוק (ולתקן כמובן) את המערכת באזור הצפון (נהריה, קריות, חיפה)?
 

אין לי נסיון אישי מול האיש, אבל רכשתי מכשיר שעבר שיפוץ ב"מעבדה של דודו" , נראה שעשה עבודה טובה. יושב היכן שהוא בצפון, אולי שווה בירור.
 
אין לי נסיון אישי מול האיש, אבל רכשתי מכשיר שעבר שיפוץ ב"מעבדה של דודו" , נראה שעשה עבודה טובה. יושב היכן שהוא בצפון, אולי שווה בירור.
לפני כמה שנים שיפצתי אצלו לקסמן R1050... עשה עבודה טובה.
יושב במושב טל-אל, מגיע גם לחיפה.
רועי

עריכה:
חנוך, אם תפרט מה בדיוק לא עובד ומה ניסית לבדוק, אולי נוכל לעזור, לפחות בהכוונה למה מקולקל
 
אין לי נסיון אישי מול האיש, אבל רכשתי מכשיר שעבר שיפוץ ב"מעבדה של דודו" , נראה שעשה עבודה טובה. יושב היכן שהוא בצפון, אולי שווה בירור.
גם אני קניתי ממנו טיונר משופץ חבל על הזמן. יושב בצק פוסט בחיפה 3 ימים בשבוע
 

לא רוצה להרוס לכם,אבל לי היה ניסיון לא טוב עם דודו המדובר ליפניי שנים רבות בתיקון מגבר pioneer sa-9800.:בכי:
 
מזל טוב להולדת התאומים

לא הגדרת מה התקלה
יכול להיות שבגלל מעבר הדירה הרמקולים פחות מתאימים לסלון.
ויכול להיות שיש בעיות של אקוסטיקה
ויכול להיות שלא חברת טוב.

בכל מקרה יש הרבה אפשריות
ממליץ בשלב הראשון לשמוע בחדר אחר.
תבדוק אם השינוי בגודל החדר/אקוסטיקה/ חשמל משפיעים.

תשלח תמונה של הסלון.
יתכן והרמקולים לא ממוקמים נכון.
 
לצערי הרב מאוד, הם כמעט ולא עבדו 3 שנים בערך (תאומים קטנים), עכשיו עברנו בית וחיברתי אותם חזרה והם לא עובדים כמו שצריך ונדרש תיקון (כי כל מה שאני ניסיתי לא עבד).

מה לא טוב בהם? תתאר לנו.
 

אני לא הייתי מתקן, לא שווה, אולי מישהו מפה גר קרוב ליידך יעשה בדיקה אם באמת לא טוב,
אם אתה מאיזור הצפון תאמר.
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור