בבקשה עזרה.. התלבטות בין שני דגמים של LG 32 אינץ'

  • פותח הנושא פותח הנושא בני_ס
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

בני_ס

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
0
הדגם הראשון הוא מהסדרה החדשה של 2009: נקרא 32lg32r
המפרט נמצא כאן:
http://www.getit.co.il/Prod/50474/

המסך השני הוא דגם ישן יותר ומספרו 32lg60ur
http://www.getit.co.il/Prod/46718/

המחירים של המסכים מאוד דומים ואני ממש לא יודע מה לבחור..
השימוש שלי הוא בעיקר לצפייה בטלוויזיה (ערוצי ספורט וסרטים) ומדי פעם חיבור מחשב וצפיה בסרטי HD.

תודה על העזרה וערב טוב!(ורד)
 

שים לב שהדגם החדש פחות טוב מבחינת נתונים ויותר זול.

לי אישית יש את 32lg60ur מצויינת לכל מה שאמרת ספורט אין כל כך מה לעשות רק ערוצי HD
יראו ממש טוב, בנתיים זה בסדר.

ואני ממליץ לך לעבור על האשכולות האחרונים כי כבר היו כמה ששאלו את אותה שאלה וקיבלו תגובות.
 
האם ההבדלים בין הדגמים הם גדולים? הפער במחיר יהיה בסביבות 500 (ופחות) לדגם 60ur??
האם הפער במחיר הזה שווה בכדי לקנות את המסך 60UR??
 
שוב לי יש את הסקארלט ואני ממש ממליץ, ההיתרון הגדול שלו זה חיבור ה-USB
והעיצוב (אבל על טעם וריח אין מה להתווכח).

השיקול הכספי הוא שלך, מבחינת האיכות ראיתי את שניהם בפעולה ולא ראיתי הרבה הבדל
בחרתי בסקארלט בגלל פידבקים שקיבלתי מאנשים שיש להם אותה.
(אבל שוב על טעם וריח אין מה להתווכח).
 

לאחר בדיקה נוספת... מצאתי שניתן להשיג את שני המסכים באותו מחיר (כמובן עם אחריות לשלוש שנים)
מכאן לשאלתי האחרונה- האם כדאי לי לקחת את דגם 60UR שהוא משנה שעברה? או שמא שווה לי לקחת את הדגם החדש משנת 2009 (32R)?

ושוב תודה :)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור