באיטליה הפסיקו להגיש סודה עם האספרסו - למה זה צריך להדאיג אתכם?

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
Espresso_new13_b.jpg


מתוך דה מרקר.
 

לא הבנתי
 
נגמרה הסודה באיטליה.
אין. קפוט.
 
נגמרה הסודה באיטליה.
אין. קפוט.
שישתו קולה
 

לני,

הסודה מרעננת ומנקה את בלוטות הטעם, ומאחר ובאיטליה מקובל לשתות אספרסו לאחר כל ארוחה, האיטלקים לוגמים סודה לפני שתיית הקפה כדי לחוש את הטעמים הנפלאים והייחודיים של הקפה בצורה מיטבית.

שתיית סודה לפני ולאחר ארוחה מנקה את בלוטות הטעם, לכן אם שותים כוס סודה לפני האוכל נהנים יותר מהארוחה בגלל שחשים היטב את הטעמים ובלוטות הטעם מתפקדות בצורה אופטימלית. לאחר הארוחה כדאי לשתות סודה לפני האספרסו כדי לנקות מחדש את בלוטות הטעם, לרענן את הפה וכאשר לוגמים מהאספרסו חווים את הקפה בצורה הטובה ביותר ונהנים משלל טעמים עשירים ועמוקים, וכמובן מארומה מרגשת ונפלאה.
 
לני,

הסודה מרעננת ומנקה את בלוטות הטעם, ומאחר ובאיטליה מקובל לשתות אספרסו לאחר כל ארוחה, האיטלקים לוגמים סודה לפני שתיית הקפה כדי לחוש את הטעמים הנפלאים והייחודיים של הקפה בצורה מיטבית.

שתיית סודה לפני ולאחר ארוחה מנקה את בלוטות הטעם, לכן אם שותים כוס סודה לפני האוכל נהנים יותר מהארוחה בגלל שחשים היטב את הטעמים ובלוטות הטעם מתפקדות בצורה אופטימלית. לאחר הארוחה כדאי לשתות סודה לפני האספרסו כדי לנקות מחדש את בלוטות הטעם, לרענן את הפה וכאשר לוגמים מהאספרסו חווים את הקפה בצורה הטובה ביותר ונהנים משלל טעמים עשירים ועמוקים, וכמובן מארומה מרגשת ונפלאה.
הכל נכון רק שכחת לציין שסודה זה איכס.
עדיף גרניטה אשכולית.
 
לדעתי, סודה זה לא איכס :),
אני אוהב את המשקה.


 

לני,

הסודה מרעננת ומנקה את בלוטות הטעם, ומאחר ובאיטליה מקובל לשתות אספרסו לאחר כל ארוחה, האיטלקים לוגמים סודה לפני שתיית הקפה כדי לחוש את הטעמים הנפלאים והייחודיים של הקפה בצורה מיטבית.

שתיית סודה לפני ולאחר ארוחה מנקה את בלוטות הטעם, לכן אם שותים כוס סודה לפני האוכל נהנים יותר מהארוחה בגלל שחשים היטב את הטעמים ובלוטות הטעם מתפקדות בצורה אופטימלית. לאחר הארוחה כדאי לשתות סודה לפני האספרסו כדי לנקות מחדש את בלוטות הטעם, לרענן את הפה וכאשר לוגמים מהאספרסו חווים את הקפה בצורה הטובה ביותר ונהנים משלל טעמים עשירים ועמוקים, וכמובן מארומה מרגשת ונפלאה.
מכיר
יודע
ויש לך מכונת סודה במיוחד בשביל להתענג מהקפה.
לא הבנתי איך זה קשור למהות של הכתבה לגבי אינפלציה ומשבר אקלים.
דרך אגב מומלץ לשטוף עם סודה בשביל להוריד חומציות בפה
הפלנק אוהב חומציות
 
סודה וניו באלנס - כניסה לגיל השלישי.

Hoka אומרים טובים מאוד
 

מכיר
יודע
ויש לך מכונת סודה במיוחד בשביל להתענג מהקפה.
לא הבנתי איך זה קשור למהות של הכתבה לגבי אינפלציה ומשבר אקלים.
דרך אגב מומלץ לשטוף עם סודה בשביל להוריד חומציות בפה
הפלנק אוהב חומציות
נגעת בנקודה חשובה שמצריכה הסבר.
סודה בניגוד למים מוגזים עם CO2 בלבד מכילה סודיום בי קרבונט שהוא חומר נוגד חומציות ואניני טעם יחושו בנוכחותו, כמו כן יש אנשים שרגישים לחומר וחשים אי נוחות א-ספציפית עם שתייתו.
 
נגעת בנקודה חשובה שמצריכה הסבר.
סודה בניגוד למים מוגזים עם CO2 בלבד מכילה סודיום בי קרבונט שהוא חומר נוגד חומציות ואניני טעם יחושו בנוכחותו, כמו כן יש אנשים שרגישים לחומר וחשים אי נוחות א-ספציפית עם שתייתו.
ע"ע "איכס" ;)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור