אתם שומעים את הסטיה במהירות?

  • פותח הנושא פותח הנושא Juiced
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Juiced

חבר משקיען
הודעות
1,326
מעורבות
500
נקודות
113
ברשותי Michell Gyro SE ובאופן קבוע יש סטיה במהירות של 0.10, לא אופטמלי אבל נורמלי למישל, פעם הצלחתי להוריד את זה ל 0.3-0.5.
אבל לרוב צריך גם להתאים את המהירות לסטנדרט (33.33) עקב טמפרטורת חדר, בלאי רצועה, חתול שמטייל על הפטיפון..

גם אם המהירות תהיה 33.15 או 33.45 עם סטיה של 0.20, בספק אם הבחין עד שלא אמדוד עם הפלאפון את המהירות.

אולי הציוד או האוזניים לא רגישים מספיק.

בכנות,
אתם שומעים את זה?
 

כל עוד המהירות קבוע וכל עוד אין סטיה מטורפת מ 33.33, לא שמים לב
מה שמאוד מורגש זה אם המהירות לא קבועה תוך כדי נגינה
לזה האוזן יחסית מאוד רגישה
 
כמה זה "מטורף" שהאוזן תרגיש?
 
אני חושב שזה תלוי
קול אנושי הרבה יותר רגיש
אם אתה לו מכיר מנגינה למשל יותר רשה לזהות
אבל הייתי אומר שעד 1 rpm קשה להבחין

אבל אוזניים מיומנות יבחינו שינויים קלים

תמיד אתה יכול לבחון את עצמך בבית :)
 

כמה זה "מטורף" שהאוזן תרגיש?
אני לא יודע מהי הסטייה המוגשת באחוזים, אבל דעיכה של צליל פסנתר וצלילים ארוכים של קלרינט טובים לבדיקה של זה :)
 
אוקיי,
נשמע שגם אתם לא ממש תבחינו.. ?

כל הנושא Wow and Flutter ממש מרתק.

הרבה הנדסה הולכת על לינעול פטיפונים על 33.33 קבוע,
וזה מתבטא בתג מחיר מאוד מאוד גבוה.
 
אני זוכר לפני כמה שנים טובות שאלתי את זיו (אודיוזיפ) על נושא נעילת הסיבוב והתשובה שלו הייתה פשוטה:
תוריד את המחט על התקליט, שב תהנה מהמוסיקה ועזוב שטויות :כל-הכבוד:
אין שום מצב שתשים לב עם המהירות תהיה קצת מתחת או מעל, רק תבדוק שאין שינויי מהירות קיצוניים זה הכל.
 

אין שום מצב שתשים לב עם המהירות תהיה קצת מתחת או מעל, רק תבדוק שאין שינויי מהירות קיצוניים זה הכל.
אני לא שם לב,

חשבתי אולי בפטיפון, זרוע, ראש אולטרה הייהנד שכמה חברים פה בטח מחזיקים,
אולי ישמעו משהו אם יש סטיה מ 33.333 קבוע
 
אוקיי,
נשמע שגם אתם לא ממש תבחינו.. ?

כל הנושא Wow and Flutter ממש מרתק.

הרבה הנדסה הולכת על לינעול פטיפונים על 33.33 קבוע,
וזה מתבטא בתג מחיר מאוד מאוד גבוה.
:שתוי:
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור