אשמח לקבל עזרה - מתלבט בין סמסונג ל LG

  • פותח הנושא פותח הנושא אופיר36
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אופיר36

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
1
רוצה לקנות טלויזיה "77 OLED - שימוש בעיקר זה נטפליקס וקצת גיימינג (אז חשוב לי 144HZ).
הטלויזיה תחובר לרמקולים חיצוניים אז לא משנה לי איכות הרמקולים שלה.
מתלבט בין סמסונג ל LG ואם לקנות את הדגם היותר יקר או לא.

האפשרויות:
סמסונג:
S90D - מעבד GEN 2 - מחיר - 9500 ש"ח
S95D - מעבד GEN 2 - מחיר 13,000 ש"ח
S90F - מעבד GEN 3 - מחיר 13,000 ש"ח
האם ההבדל בין מעבד GEN 2 למעבד GEN 3 הוא קריטי?

LG
G46LA - מעבד אלפא 11 דור 7 - מחיר - 12,000 ש"ח
C56LA - מעבד אלפא 9 דור 8 - מחיר - 13,000 ש"ח
האם ההבדל בין מעבד אלפא 9 לאלפא 11 הוא קריטי?

תודה מראש על העזרה.
 

סוני רמה מעל כולם אין שאלה בכלל. תמונה טיבעית אמיתית חיה . Lg תמונה דיגיטאלית ולא אמיתית. מתאימה למשחקים יותר. הצבע לא אמיתי. אין על סוני בנתיים.
 
סוני רמה מעל כולם אין שאלה בכלל. תמונה טיבעית אמיתית חיה . Lg תמונה דיגיטאלית ולא אמיתית. מתאימה למשחקים יותר. הצבע לא אמיתי. אין על סוני בנתיים.
האמת שלא חשבתי בכלל על סוני כי זכרתי שהן הרבה יותר יקרות משאר המותגים. אז בעקבות התגובה שלך, הלכתי לראות והופתעתי מהמחירים.
אבל התדר תצוגה שלהן הוא 120 ואני מחפש יותר גבוה (בגלל הפלייסטיישן).
 
האמת שלא חשבתי בכלל על סוני כי זכרתי שהן הרבה יותר יקרות משאר המותגים. אז בעקבות התגובה שלך, הלכתי לראות והופתעתי מהמחירים.
אבל התדר תצוגה שלהן הוא 120 ואני מחפש יותר גבוה (בגלל הפלייסטיישן).
דווקא אם יש לך קונסולת PS5, הסוני אמורה להיות בחירה טיבעית. ה- PS5 תומך במקס 120 הרץ, כך שמסך טלוויזיה עם 144 הרץ לא יתכן כאן ערך מוסף. לעומת זאת, אם תחבר את המסך למחשב, תוכל ליהנות מקצב ריענון של 144 הרץ במסך. אבל כאמור, בחיבור קונסולה אני לא מוצא ערך מוסף ל 144 הרץ.
באשר לשאלתך המקורית, כל הדגמים שציינת תומכים בתקני גיימינג, כך שעם כל אחד מהם אתה מסודר. מבחינת איכות תמונה ומעבד וידאו, תוכל להיעזר בסקירות:
https://www.dtown.co.il/samsung-s90d-and-hw990d
וכאן
וגם כאן

בהצלחה!
 

האמת שלא חשבתי בכלל על סוני כי זכרתי שהן הרבה יותר יקרות משאר המותגים. אז בעקבות התגובה שלך, הלכתי לראות והופתעתי מהמחירים.
אבל התדר תצוגה שלהן הוא 120 ואני מחפש יותר גבוה (בגלל הפלייסטיישן).
אופיר היקר תקפוץ לשם לחנות היבואן תיראה בעניים עדיף על סקרירה או שניים. ב. ענין ההרץ פה זה סתם ענין שיווקי אין כל כך משמעות . ואם קונים מסך יקר ורק בשביל משחק זה ביזבוז זאת דעתי.
 
אופיר היקר תקפוץ לשם לחנות היבואן תיראה בעניים עדיף על סקרירה או שניים. ב. ענין ההרץ פה זה סתם ענין שיווקי אין כל כך משמעות . ואם קונים מסך יקר ורק בשביל משחק זה ביזבוז זאת דעתי.
בחנויות זה בעיה כי הם יודעים בחנויות לשחק עם ההגדרות ולעשות ככה שהדגמים שאותם הם רוצים למכור, התצוגה בהם תהיה יותר טובה.
 
יהודה צודק, חשוב להביט במסכים, כדי להתרשם מאיכות התמונה. עם זאת, יש הרבה מרכיבים שנוספים על איכות התמונה, ועליהם תוכל ללמוד בסקירות. לכן חשוב לקרוא אותם אם אתה מעוניין להעמיק בדגמים.
אוטוטו בשבוע האחרון של החודש צפוים להיות מבצעים, ולכן כדאי לעקוב אחריהם.
בהצלחה!
 

לפי הסקירות, היום הטכנולוגיה של TCL עם מינילד יותר כדאית מאשר OLED
ואני נוטה להסכים, אומר את זה כשיש לי LG OLED סדרה C

סדרה C8K של TCL מאוד מומלצת, בהחלט הטלוויזיה הבאה שאקנה:

 
לפי הסקירות, היום הטכנולוגיה של TCL עם מינילד יותר כדאית מאשר OLED
ואני נוטה להסכים, אומר את זה כשיש לי LG OLED סדרה C

סדרה C8K של TCL מאוד מומלצת, בהחלט הטלוויזיה הבאה שאקנה:

הי,
לטעמי, לכל טכנולוגיה יתרונות וחסרונות, וקשה לציין אחת שעולה באופן מוחלט על האחרת.
כתבתי את דעתי בנושא כאן.
בנוגע לדגם שציינת כאן, צפה להפתעה בקרוב...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור