אשמח לקבל המלצה לטלויזיה 4K לקנייה מחר בבלק פריידי

  • פותח הנושא פותח הנושא spide
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

spide

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
1
היי אני רוצה לקנות טלויזיה 50 או 55 אינץ ( השאלה האם יש אגרה נוספת על 55 אינץ והאם היא משמעותית)
אשמח לקבל המלצה על דגם איכותי וחברה איכותית לא מחיר יקר מדיי

תודה
 

אם התקציב נמוך, אז סמסונג MU7003, אם הוא גבוה אז LG OLED B7 55.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור