אשמח לעזרתכם - פעם ראשונה שקונה מסך

  • פותח הנושא פותח הנושא Helmut
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Helmut

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
אני מעונין לקנות מסך LCD 37-42 כאשר 90% מהשימוש שלו יהיה כמסך מחשב(סרטי HD משחקים גלישה וכו')
-מרחק צפייה ממוצע נניח 2.5 (אפשר עד 3.20)
-תקציב - מעדיף עד 5K אפשר לחרוג במידת הצורך ל 5.5K
-חשוב שהמסך יתמוך בNR (כרגע מעונין לחבר דרך VGA ובעתיד אקנה HTPC) לכן חשוב שיתמוך בNR גם דרך VGA וגם דרך HDMI(עדיפות לVGA כרגע)

לגבי FULL\READY אני נוטה יותר לכיוון הFULL (הבנתי שעדיף FULL כאשר המסך משמש כצג מחשב) למרות שרוב תכני הצפייה הולכים להיות כנראה באיכות 720P

דגמים שחשבתי עליהם
* טושיבה C3500 אינץ' 42
*סמסונג LA40A451
*סמסונג LA37A550 שהוא FULL

דעתכם בנושא חשובה לי מאוד ואשמח לתגובתכם
תודה מראש,
 

ראית את המסכים? ומה דעתך?
 
ראית את המסכים? ומה דעתך?

ראיתי את הסמסונג 450 אבל אין אותו במלאי לכן החלופה הוא 451 שהמוכר טוען שזה אותו מסך
התרשמתי לטובה אבל זה מסך READY

הטושיבה לא ראיתי

ואת הסמסונג 550 ראיתי התרשמתי לטובה למרות שאצטרך להתפשר על הגודל והמחיר טיפה חורג מהתקציב

בגלל חוסר נסיוני בתחום אני קורא המון מידע על המסכים האלה ויש הרבה סתירות בביקורות וכו' לדוגמא שהרבה אנשים מזהירים מפני ה 550 וה 451 בגלל תקלות שכיחות בדגמים האלה (למרות שמהתרשמות ראשונית רואים בהם טוב!) וחלק אומרים "רק סמסונג" או "רק טושיבה" ולכן אני מעדיף שמישהו עם נסיון ימליץ לי על מסך שישמש כצג מחשב דרך VGA
 
קראת את הביקורת שלנו על טושיבה CV500 ?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור