אשמח לעזרתכם - בחירת מסך LCD 37"

  • פותח הנושא פותח הנושא galbo123
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

galbo123

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב לכולכם...
אני עומד לרכוש מסך LCD בגודל 37"
הידע שיש לי במסכים השונים דיי מצומצם...
הייתי שמח לעזרתכם בנושא...
תקציב - 4000-5000 שח...בשאיפה לכיוון ה-4000.

דגמים מסויימים שיצא לי לבדוק היו
טלויזיה LG Scarlet 37LH70YR LCD ו37 ואינטש

טלויזיה Samsung LA37A550 LCD ו37 ואינטש

אבל ללא סיבה מסויימת - כך שאשמח לקבל המלצות לא רק על דגמים אלו אך גם.

אשמח להמצתכם על דגם מסויים.
שאיפתי היתה שיהיה לי חיבור USB כי הבנתי כי ניתן לראות תמונות וסרטים ישירות ע"י שימוש בחיבור זה...

תודה מראש,
 

בתקציב הזה, נכון להיום, רק טלויזיות LG (פלזמה ו- LCD) מאפשרות לצפות בסרטי DivX דרך USB.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור