LCD אשמח להמלצה למסך 32" זול

  • פותח הנושא פותח הנושא bellboy
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

bellboy

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
1
המסך יהיה בחדר בגודל 4/3.5 מטר
יחובר לממיר של hot ומדי פעם גם למחשב בחיבור vga

תודה לעונים!
 

למרחקים כאלה צריך טלוויזיה של לפחות 40.. 32 יהיה לך ממש קטן.. מה התקציב?
 
כמה זול ? 20000 זה זול בישבלך?
גודל החדר לא משנה,מה המרחק צפייה שלך
מי מחבר מחשב ב-VGA שיש DVI
ממיר רגיל?
 
אתה מתכוון ל3.5/4 מטר מרובע בתור גודל החדר, אני מניח. מרחק צפיה הוא המרחק בין העין שלך למסך הטלויזיה כשאתה במצב צפיה כלשהו(בישיבה על המיטה, כיסא מחשב, ספה וכו').
השאלה היא באמת מה זה זול בשבילך? 2500? 2000?
לTHE ONE - יש הרבה יתרונות בחיבור טלויזיה דרך VGA על HDMI נכון להיום. בהרבה טלויזיות שכביכול תומכות NR דרך HDMI יש בעיות של איפוס מצב צפיה,"לחיצת יד" וחדות לא מספקת בעוד שדרך VGA הטלויזיה יכולה לתפקד כמסך מחשב לכל דבר(ממסך האתחול השחור) ואין שום איבוד איכות נראה לעין בצפיה בסרטים.
 

אתה מתכוון ל3.5/4 מטר מרובע בתור גודל החדר, אני מניח. מרחק צפיה הוא המרחק בין העין שלך למסך הטלויזיה כשאתה במצב צפיה כלשהו(בישיבה על המיטה, כיסא מחשב, ספה וכו').
השאלה היא באמת מה זה זול בשבילך? 2500? 2000?
לTHE ONE - יש הרבה יתרונות בחיבור טלויזיה דרך VGA על HDMI נכון להיום. בהרבה טלויזיות שכביכול תומכות NR דרך HDMI יש בעיות של איפוס מצב צפיה,"לחיצת יד" וחדות לא מספקת בעוד שדרך VGA הטלויזיה יכולה לתפקד כמסך מחשב לכל דבר(ממסך האתחול השחור) ואין שום איבוד איכות נראה לעין בצפיה בסרטים.

היתבססתי על זה
http://www.dtown.co.il/articles/606.html

''הרוב הגדול של כרטיסי המסך המודרניים, כוללים יציאת DVI, שלפחות בתאוריה, אמורה להציג תמונה חדה יותר בהשוואה ל- VGA.''
 
"הרוב הגדול של כרטיסי המסך המודרניים, כוללים יציאת DVI, שלפחות בתאוריה, אמורה להציג תמונה חדה יותר בהשוואה ל-VGA."
יש סיבה לפסקית הזאת.
 
טוב, אז ככה
זול זה עד 2500.
מרחק צפייה בערך 2.5 מטר, כרגע יש שם crt 21" שנמצאת על שידה
חיבור vga מכיוון שאני מתכוון לחבר אלין את הלפטופ וזה החיבור היחיד שיש לי.
וממיר רגיל של הוט בחיבור scart
תודה ושבוע טוב!
 

תבדוק את הפנסוניק LE8 יש לי את המסך מאוד מרוצה.
ממליץ לך ללכת ולראות בעיניים מסכים ולהשוות.
 
כמה הערות:
במחיר הזה זה או ללכת על טלויזיה של חברה "פשוטה" כמו Hitachi, MAG וכו' או ללכת על סדרה ישנה של חברות יותר פופולריות כמו סמסונג, טושיבה וכו'. הבעיה היא שהרשתות הגדולות מורידות את הסדרות הישנות מהמבחר כשהן מגיעות ל2500 ש"ח כלומר לאחר תקופה ארוכה אבל אפשרי למצוא כאלה.
טלויזיות מהסוג הזה מגיעות בד"כ עם כניסות HDMI ,COMPONENT וS-VIDEO ונדיר למצוא בהן SCART אירופאי. זה לא עקרוני בהנחה שבתוך זמן קצר ממיר HD יהיה מכשיר שכיח בכל בית ואז תוכל לחבר אותו בCOMPONENT שהוא שווה לסקארט או בHDMI.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור