אריזה גדולה וכבדה בא עלי הביתה התחדשתי בLG LX6500

  • פותח הנושא פותח הנושא matan148
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

matan148

חבר משקיען
הודעות
1,428
מעורבות
0
נקודות
36
שלום לכולם לפני שבועים הזמנתי את הטלוזיה ולמרבה הצער ברגע האחרון נגמר המלאי באותו חנות שהיתה מאוד אדיבה ונחמדה ל רוצה לציין את שם החנות אולי זה אסור אז הזמנתי טלוזיה מחנות אחרת והיום הגיע עלי המסך בגודל 47 עלה 5824 שקל ללא התקנה אבל עם הובלה עכשיו נשאר לקרוא לחנות שתביא לי מתקין לטלוזיה...
תמנות+ רשמים יבואו בהקדם
 

תתחדש!
גמני בהתחלה רציתי את הדגם הזה - תהנה!!!
 
matan.....תתחדש...ותהנה... מאברוק....
 

תתחדש.. יש מיקרו דימינג :כל-הכבוד:
 
זה לא ממש מיקרו דמניג כמו בסמסונג D8000 שזה טכנלוגיה חדשה זה מין שילוב של טכנלוגיה LED צדדי עם טכניקה לכביו והדלקה של הנרות מה שאומר שהשחור הוא לא כמו הFULL LED וגם ככה הנקדיות לעומת זאות בLG LX9500 אחיו הגדול י FULL LED וזה מתבטא בשחורים יותר עמוקים ובנקדיות יותר טובה אבל דווקא במסך הזה השחורים מאוד עמוקם והנקדיות עצמומה ולכן בחרתי בו אני בעלים של מסך LED FULL אמיתי LG LH90 שקניתי לפני שנה וחצי ותאמת אני מעדיף תשחורים בLG LX6500 אבל באחדות אני מעדיף את LG LH90 שהאחדות שלו מציוניות בלי זיליגות אור ועננות כמעת בכלל
אני עדין לא פתחתי אותו הוא בקופסא אני מחכה שבוע הבא שיבסיוא יתקנו אותו עכשיו יש חג סכות והם לא עובדים...
שיגיע המסך אני יפתח אשכול חדש עם תמנות+בקרות עצמית להפתעתי הרבה קסילתי את היביאון חי אלקטרוניקה היביואן הרשמי בישראל ולא את היביאון י שלום המקבלי האחראיות היא לשלוש שניםן שגרדתי משנה 1 בתוספת 190 שקל
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור