שלום לכולם לפני שבועים הזמנתי את הטלוזיה ולמרבה הצער ברגע האחרון נגמר המלאי באותו חנות שהיתה מאוד אדיבה ונחמדה ל רוצה לציין את שם החנות אולי זה אסור אז הזמנתי טלוזיה מחנות אחרת והיום הגיע עלי המסך בגודל 47 עלה 5824 שקל ללא התקנה אבל עם הובלה עכשיו נשאר לקרוא לחנות שתביא לי מתקין לטלוזיה...
תמנות+ רשמים יבואו בהקדם
תמנות+ רשמים יבואו בהקדם
