אפשר בבקשה חוות דעת על מסך hitachi l32s02a והמסך panasonic 32le8

  • פותח הנושא פותח הנושא michaeltalmi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

michaeltalmi

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
0
שבוע טוב

היום הייתי בדרכי לרכוש LCD .התכוונתי לרכוש סמסונג,אבל המוכר הציע לי את 2 הדגמים


הנל ובלבל אותי לחלוטין.

משהו יכול קצת לעשות לי סדר?

אני רוב הזמן משתמש ב LCD למחשב אבל גם רואה טלוזיה(כדורגל) פה ושם.

אז רציתי מסך שיהיה פחות או יותר איכותי בשידורי הלווין,עד כמה שאפשר.

תודה מראש!
 

תמיד עדיף לחשוד שהמוכר מעדיף את האינטרסים שלו

על פני שלך.
 
ליאור אתה יכול לשפוך קצת אור על המסכים האלה? אם שווה לי להכנס לזה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור