אפשרי שידור פרוגרסיב עם חיבור שונה מקומפוננט?

  • פותח הנושא פותח הנושא אודי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אודי

אוהב את התחום
הודעות
69
מעורבות
0
נקודות
0
חברים שלום,

כזכור, פוג'יקום 37" FHD שהגיעה אלינו בהפתעה משמחת.

חיברתי ל-LCD את ה-DVD בחיבור קומפוננט כדי לאפשר שידור פרוגרסיב סקאן (התוצאות מעולות, על כך בסקירה שאכתוב, אי"ה).

אפעס, הפלייסטיישן 2 נראה זוועה מכיוון שהוא מחובר בכבל קומפוזיט קנייני של סוני. הפס2 מאפשר שידור פרוגרסיב אבל אין לי עוד כניסת קומפוננט לטלויזיה.

האם ניתן לשדר פרוגרסיב בין חיבורים שאינם קומפוננט? האם סקארט יכול להעביר פרוגרסיב?

אשמח לדעתכם,

אודי
 

רק קומפוננט או HDMI
 
תודה ליאור, אני מבין.

ננסה לונג שוט - יש אפשרות לפצל את כניסת הקומפוננט בטלוויזיה או שאני צריך להחליף קבלאז' כל פעם שאני מחליף מקור (שמשדר פרוגרסיב)?

מקסימום נראה לי שאני אעביר את הפס2 ל - Svideo, השיפור יהיה עדיין משמעותי.

אודי
 
אפשר לנסות עם מפצל או לרכוש קופסת מפצל חיצונית שתדע לקבל שני מקורות קומפוננט ולהוציא כבל יחיד למסך
 

שבוע טוב ושוב תודה לך ליאור!

אצא לחפש לי מפצל כזה. מה חשוב לי לזכור כשאני בודק פתרונות כאלה - תכונות חשמליות, מחיר, מגבלות וכדומה?

אודי
 
לא חושב שלחברים כאן יש יותר מדי חומר בנושא, קודם כל תבדוק מה ההיצע והתפלגות המחירים.
 
אוקיי, תודה. ברגע שיהיה לי קצת זמן אלך למעבדות שאני מכיר.

ה"בלוקר" כרגע הוא למצוא כבל פס2 לקומפוננט.

אני לא הולך לשבור את הראש עם זה יותר מדי.

אדווח אם יש התפתחות.

אודי
 

מצאתי מפצל RCA

לליאור ולחברים שלום,

מצאתי מפצל לשלוש כניסות RCA.

האם ניתן יהיה להשתמש במפצל כזה כדי לקבל שידור משני מקורות קומפוננט אל כניסת הקומפוננט של המסך?

טכנית החיבור אפשרי, אני שואל מבחינת תכונות חשמליות וכל זה..

תודה לעונים,

אודי
 
נערך לאחרונה ב:
לפי התמונה לא מדובר כלל בחיבורי קומפוננט במפצל זה אלא כניסות קומפוזיט.
 
לפי התמונה לא מדובר כלל בחיבורי קומפוננט במפצל זה אלא כניסות קומפוזיט.

תודה ליאור,

מדובר במפצל פסיבי בעל שלוש כניסות של 3 חיבורי RCA אל יציאה אחת בת 3 חיבורי RCA. זהו איננו ממתג או טרנפורמטור כלשהו, ואינו מבצע שום מניפולציה על הסיגנל (אינו אמור לעשות זאת, לפחות...).

אני מאמין שלא אכפת לו למה משמש הסיגנל שאני מעביר דרכו, אני יכול להשתמש בכל כניסה לחיבור R,L של סאונד+ אות קומפוזיט, או YPbPr של קומפוננט.

אני אחדד את השאלה: האם מפצל פשוט שכזה יעביר את הסיגנל באופן מדויק או ישבש לי אותו בדרך.

אודי
 

נערך לאחרונה ב:
שאלה טובה... אי אפשר לענות לך בלי לבדוק אותו בפועל, הוא אמור להעביר אותו במדויק, אבל מפצלים זולים עלולים לפגום באיכות האות שעובר דרכם.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור