אפליקצית ynet לsamsung es 8000.דגמי מקלדת עכבר מומלצים.

  • פותח הנושא פותח הנושא shahafuf
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shahafuf

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
לאחר התלבטויות רבות רכשתי את הדגם הנ״ל
במספר מילים אציין שאני מרוצה מאוד
התמונה בdvd ,xbox,ומחשב מעולה חדה ועשירה (בחיבור hdmi
גם תמונה בdtv טובה מאוד
טרם בדקתי 3d בסרט אבל הדמואים שיש ברשת מרשימים
האפליקציות נחמדות ושימושיות בעיקר וואלה
Youtube מאכזב מאוד בגלל בעיות זכויות יוצרים שלא מאפשרות להציג הרבה קטעי וידאו (שכן שניתן להציג במחשב

משום מה לא מצאתי בחנות האפליקציות את אפליקציית ynet המדוברת אשמח לדעת האם היא קיימת בכלל ואיך מורידים אותה

אשמח גם להמלצה על מקלדת עכבר ועדיף שילוב של שניהם שיתאימו למסך..טרם התנסיתי ממש בגלישה חופשית זה מעייף מאוד עם השלט הרגיל..

תודה
 

אפליקציית ynet דורשת התאמה מצד המפתח לסדרה e החדשה ולכן איננה זמינה עדיין.
לגבי מקלדת אלחוטית ועכבר, מדובר ברכיבים סטנדרטיים, יש מגוון עצום בחוץ...
 
תודה (-:
האם מקלדת ווי פיי בלבד או כל מקלדת רגילה עם דאנגל ..?
 
הטלוויזיה לא מגיעה עם מקלדת אלחוטית כמו ב-ES6800??

או שאתה מדבר על חיבור מקלדת מחשב רגילה + עכבר ?
 

תודה (-:
האם מקלדת ווי פיי בלבד או כל מקלדת רגילה עם דאנגל ..?
מקלדת אלחוטית של לוגיטק 120 ש"ח כולל עכבר ,

תתחדש

משום מה לא מצאתי בחנות האפליקציות את אפליקציית ynet
במצגת לפני חודש בסמסונג
חן מנהל הצהיר שהאפליקציה עובדת וכבר מוכנה לשימוש
רע מאוד שזה לא מוכן
רק אומר שהסמרט בבעיה

לכן תמיד עדיף לחבר מחשב
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור