אני רק שאלה (בייחוד לליאור) על מסך פלזמה ו- HD


יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
1. הקנייה הטובה ביותר למסך "42 פלזמה HD.
2. האם כדאי לחכות לדגמים החדשים מ-CES? ("דור חדש" וכיו"ב דברים)
3. HD - למרחק 3.5 מטרים: READY יספיק או ממש כדאי להתפרע לכיוון FULL?
נכון שיש שלוש שאלות, אבל בשביל לעקוף את התור, אין ברירה. ישראל, לא?
 

1. http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=578422
2. מי שמחכה בסוף לא יהיה לו כלום. בדיוק כמו במחשבים. אם אתה רוצה תקנה בעתיד תמיד יהיה משהו אחר טוב יותר.
3. רק FHD מהגדלים האלה. והייתי שוקל גם להתחבר ל HD ב יס.
 
בבקשה:
1. תלוי במה אתה צופה בעיקר, אם מדובר בשידורי טלוויזיה, אז כן.
גם מבחינת עלות/תמורה,גודל ה- 42" מספק כרגע יחס טוב.
2. יקח להם זמן להגיע לארץ (ממספר חודשים ועד ליותר משנה).
3. במרחק צפיה של 3.5 מטר ובגודל 42" HD Ready יספיק.
 
תודה. סונוס כתב את המלצתו, ואתה מר קורן?
וחוצמזה, אם ייקח כמה חודשים - האם הבשורה שיש בפיקסליהם שווה?
 

מה התקציב המיועד?
לאיזה צרכים ישמש המסך בעיקר, שידורי טלוויזיה? HD? מתכננים רכישת בלורי או משהו דומה?
 
טלוויזיה: נשיונל ג'אגרפיק ודומיו, ספורט, סרטים. בנוסף: סרטים. בלו-ריי -בהמשך. הכוונה בשאלה הראשונה -הקנייה הטובה ביותר למסך "42 פלזמה HD - היא פשוטה: שם יצרן ושם דגם.
לגבי התקציב: פחות מ-10,000 ש"ח יתקבלו בברכה.
 
במקרה הזה, שלושה דגמי פלזמה יכולים לבוא בחשבון: סמסונג PS42Q91H , פנסוניק TH42PH10 ו- פנסוניק TH42PV7
 

מכיוון שאי אפשר היה לקבל תשובה אחת לכל השאלות, נשארתי עם האחרונה
האם לאור ההכרזות החדשות ב-CES - דור חדש ושאר מושגים - יש משהו עקרוני לחכות לו, או שבעיקרון מה שיש כרגע בארץ זאת הרמה העכשווית?
 
בתקציב שלך נראה כי זה בסדר לרכוש כעת מסך.
מסכים עם תכונות מתקדמות יותר (כגון פנסוניק מדגם 42" ברזולוציית Full HD) עולים כיום כפול מתקציבך, לא נראה לי שזה ירד בחצי בחודשים הקרובים...
 
בהמשך לשאלה : HD READY לעומת FHD
למרות שלאחרונה החלו שידורי HD בכבלים - עדיין רוב הערוצים הם בשידורים רגילים. ישנה סברה שעד שכל הערוצים יעברו ל HD יקח כמה שנים טובות לפחות - במיוחד הערוצים הישראלים מאחר ומדובר בהשקעה כספית לא מבוטלת כגון ציוד צילום, כבלים , תשתיות וכו'...
ולכן השאלה הנשאלת היא שעבור מי שרוב התכנונים שלו עדיין מטלויזיה (כ 70%) ומרחק צפייה ממוצע של 3-4 מ' האם לא עדיף בכלל HD READY - או במילים אחרות - האם ב FHD יראו פחות טוב בשיטת השידור הנוכחית ?
 

שידור הטלויזה הרגיל הוא ברוזולציה נמוכה מ HD READY ובטוח שגם מ FULL HD.
כאשר טלויזה HD READY מראה שידור רגיל זה כמו זום לתמונה מעבר לרזולוציה שלה - כאן מעבד התמונה נכנס לשפר את התמונה.
אותו דבר קורה כאשר בטלויזה FULL HD עם שידור רגיל, רק שהזום הוא גדול יותר ונדרש ממעבד התמונה עבודה הרבה יותר טובה.
 
שידור הטלויזה הרגיל הוא ברוזולציה נמוכה מ HD READY ובטוח שגם מ FULL HD.
כאשר טלויזה HD READY מראה שידור רגיל זה כמו זום לתמונה מעבר לרזולוציה שלה - כאן מעבד התמונה נכנס לשפר את התמונה.
אותו דבר קורה כאשר בטלויזה FULL HD עם שידור רגיל, רק שהזום הוא גדול יותר ונדרש ממעבד התמונה עבודה הרבה יותר טובה.

זהו בדיוק העניין - כלומר המסקנה היא שלא כדאי לרכוש FHD למי שעיקר השימוש הוא טלויזיה - מאחר ושידורי הטלויזיה לא הולכים להשתנות בקרוב. אלא אם כן לרכוש מסך עם עם מעבד תמונה חזק ואז מגיעים למחירים גבוהה פי כמה (25,000 ומעלה) וברור כי לרוב האנשים במחיר כזה יחס התמורה/עלות מביא לקביעה סופית של "לא משתלם"...
 
זהו בדיוק העניין - כלומר המסקנה היא שלא כדאי לרכוש FHD למי שעיקר השימוש הוא טלויזיה - מאחר ושידורי הטלויזיה לא הולכים להשתנות בקרוב. אלא אם כן לרכוש מסך עם עם מעבד תמונה חזק ואז מגיעים למחירים גבוהה פי כמה (25,000 ומעלה) וברור כי לרוב האנשים במחיר כזה יחס התמורה/עלות מביא לקביעה סופית של "לא משתלם"...

יש כבר 4 ערוצי טלויזיה שמשדרים FHD בארץ ואחרים יגיע בקרוב.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור