LCD אני מתלבט אם לרכוש את הטלויזיה הבאה

  • פותח הנושא פותח הנושא OMRY000
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

OMRY000

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
LG 32LD450

אני רוצה להשתמש בה על מנת לחבר ממיר HD של Yes ופלייסטישן 3 ..

האם הטלויזיה הזאת מומלצת ותעמוד בצרכים

תודה רבה מראש !
 

אני ממליץ שתראה את סוני EX402 טלוזיה מעולה
 
תודה על התשובה .. אך התקציב שלי נע סביב ה 2200 ש"ח מקסימום ..
לכן התעניינתי בטלויזיה הנ"ל של LG 32LD450
חשבתי ללכת לקנות אותה ביום ראשון
כדאי ?
 
עם התקציב הוא 2200 שקל תנסה לראות את LG LD460 היא טלוזיה מעולה במשחקים וכמעת אין בה תלאג מוד...
איכות מציוניות בHD ואיכות מציוניות בSD ועולה 1850 שקל
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור